Stručni rad
https://doi.org/10.46672/zsl.7.8.13
Upravljanje poslovnim rizicima u vanjskoj trgovini
Igor Zovak
; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Internacionalizacija poslovanja često uzrokuje pojačani intenzitet rizika koji se pojavljuje i na unutarnjem tržištu, kao i mnoge dodatne rizike, poput tečajnih rizika odnosno situacija koje proizlaze iz kulturoloških razlika. Poslovi na međunarodnom tržištu često su većeg opsega u smislu vrijednosti i količina, dok je roba u pravilu duže vrijeme u transportu, zbog čega su visina i učestalost šteta potencijalno znatno veće. Stoga je važno upravljanje rizicima kroz sustav identifikacije te odabira strategije za suočavanje s rizicima, bilo da se radi o eliminiranju, prihvaćanju, umanjivanju ili prebacivanju rizika na partnera, odnosno neku treću stranu. U radu je dan kratki pregled rizika te način upravljanja rizicima u vanjskoj trgovini.
Ključne riječi
vanjska trgovina; upravljanje rizicima; međunarodno tržište
Hrčak ID:
294125
URI
Datum izdavanja:
30.12.2022.
Posjeta: 1.665 *