Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Obilježja konzumenata sushija u Hrvatskoj: Sociodemografske karakteristike, ponašanje u kupnji i konzumaciji

Ivana Deak ; KPMG Croatia d.o.o , Ulica Ivana Lučića 2A, 10 000, Zagreb
Marina Štambuk orcid id orcid.org/0000-0001-6637-3676 ; Zavod za menadžment i ruralno poduzetništvo, Agronomski fakultet Sveučilište u Zagrebu, Svetošimunska 25, 10 000 Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 204 Kb

str. 14-24

preuzimanja: 95

citiraj


Sažetak

Cilj istraživanja bio je utvrditi potrošačko ponašanje na tržištu sushija u Hrvatskoj te ispitati razlike u sociodemografskim obilježjima sudionika s obzirom na učestalost konzumacije sushija. U online istraživanju sudjelovalo je 626 sudionika. Rezultati su pokazali da sushi češće konzumiraju više obrazovani, stariji, zaposleni sudionici višeg životnog standarda koji žive u većim gradovima. Učestali konzumenti znaju prepoznati dvije vrste sushija, ali nemaju izražene preferencije prema određenoj vrsti sushija kod naručivanja i okus ocjenjuju kao najvažnije obilježje. Sudionici su bili srednje zadovoljni ponudom i konzumirali bi više sushija da je ponuda u njihovom mjestu prebivališta bolja.

Ključne riječi

sushi, potrošačko ponašanje, sociodemografska obilježja

Hrčak ID:

295625

URI

https://hrcak.srce.hr/295625

Datum izdavanja:

13.1.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 291 *