Agroeconomia Croatica, Vol. 12 No. 2, 2022.
Izvorni znanstveni članak
Obilježja konzumenata sushija u Hrvatskoj: Sociodemografske karakteristike, ponašanje u kupnji i konzumaciji
Ivana Deak
; KPMG Croatia d.o.o , Ulica Ivana Lučića 2A, 10 000, Zagreb
Marina Štambuk
orcid.org/0000-0001-6637-3676
; Zavod za menadžment i ruralno poduzetništvo, Agronomski fakultet Sveučilište u Zagrebu, Svetošimunska 25, 10 000 Zagreb
Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi potrošačko ponašanje na tržištu sushija u Hrvatskoj te ispitati razlike u sociodemografskim obilježjima sudionika s obzirom na učestalost konzumacije sushija. U online istraživanju sudjelovalo je 626 sudionika. Rezultati su pokazali da sushi češće konzumiraju više obrazovani, stariji, zaposleni sudionici višeg životnog standarda koji žive u većim gradovima. Učestali konzumenti znaju prepoznati dvije vrste sushija, ali nemaju izražene preferencije prema određenoj vrsti sushija kod naručivanja i okus ocjenjuju kao najvažnije obilježje. Sudionici su bili srednje zadovoljni ponudom i konzumirali bi više sushija da je ponuda u njihovom mjestu prebivališta bolja.
Ključne riječi
sushi, potrošačko ponašanje, sociodemografska obilježja
Hrčak ID:
295625
URI
Datum izdavanja:
13.1.2023.
Posjeta: 794 *