Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Uloga i važnost promocijskih aktivnosti pri kupnji povrća

Jelena Kristić orcid id orcid.org/0000-0003-4465-2900 ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Vladimira Preloga 1, Osijek, Republika Hrvatska
Marlena Brus ; Studentica diplomskog sveučilišnog studija „Agroekonomika“, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Vladimira Preloga 1, Osijek, Republika Hrvatska
Ružica Lončarić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Vladimira Preloga 1, Osijek, Republika Hrvatska
Sanja Jelić Milković orcid id orcid.org/0000-0003-0505-6970 ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Vladimira Preloga 1, Osijek, Republika Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 163 Kb

str. 44-51

preuzimanja: 157

citiraj


Sažetak

Mali se proizvođači povrća, kako bi opstali i konkurirali na tržištu, trebaju posvetiti svim segmentima koji mogu poboljšati njihovo poslovanje, pa tako i promociji svojih proizvoda. Kako bi se kupovne odluke kupaca mogle promijeniti u korist malih proizvođača, u ovom radu je istraženo kako na ispitanike na području Osječko-baranjske županije utječe promocija povrća te koje su njihove preferencije i mišljenja vezana za promociju pri kupnji povrća. Većina ispitanika tvrdi da bi više kupovali povrće manjih proizvođača da oni aktivnije ulažu u promociju svojih proizvoda. Najbolji načini promocije povrća za ispitanike su putem društvenih mreža (Facebook, Instagram), putem letaka i tiskanih oglasa u novinama te putem televizije. Najvažnije im je prilikom promocije povrća saznati informacije o cijeni, izgledu (veličina, oblik, boja) i podrijetlu proizvoda. Prilikom kreiranja promocije na društvenim mrežama, najprivlačniji oglasi za ispitanike su u kombinaciji teksta i slike. Ispitanici tvrde da ih kod unaprjeđenja prodaje najviše privlače akcije, a kod sekundarnih promocijskih aktivnosti najveći utjecaj ima promocija od usta do usta. Provedeno istraživanje može pomoći malim proizvođačima u kreiranju idealnog promocijskog miksa u prodaji povrća i dobivanju ostalih informacija koje će poboljšati uspješnost u poslovanju svakog malog proizvođača.

Ključne riječi

promocija, promocijske aktivnosti, oglašavanje, povrće, društvene mreže

Hrčak ID:

295628

URI

https://hrcak.srce.hr/295628

Datum izdavanja:

13.1.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 379 *