Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Učenje i edukacijsko zdravlje

Miroslav Pospiš ; Opća bolnica Varaždin


Puni tekst: hrvatski doc 130 Kb

str. 189-192

preuzimanja: 1.326

citiraj

Puni tekst: engleski doc 130 Kb

str. 193-193

preuzimanja: 2.136

citiraj


Sažetak

Učenik se služi različitim modelima učenja: vidnim, slušnim i kinestetičkim. Većinom dajemo prednost jednom od tih modela u odnosu na drugi. Usvajanje informacije je brže i učinkovitije ako učimo na modelu koji nam najbolje odgovara. Svaka hemisfera mozga obrađuje informacije na specifičan način. Logička hemisfera (obično lijeva) obrađuje detalje, dijelove, jezik i linearnu analizu, dok desna hemisfera obično obrađuje cjelinu i bavi se imaginacijom, ritmom, emocijama i intuicijama (kreativni mozak). Poznavanje činjenica kako mozak uči dovodi nas do spoznaje verbalnih i neverbalnih poremećaja učenja. Teorija višestrukih inteligencija temelj je učenja. Edukacijsko zdravlje treba smatrati kao sposobnost učenja. Učenici s poremećajem edukacijskog zdravlja i školskim neuspjehom heterogena su skupina, etiološki i klinički. Poremećaj edukacijskog zdravlja često je povezan s poremećajem onog mentalnog. Prema suvremenim ispitivanjima 39% djece s blažim poremećajima učenja imat će neki oblik mentalnog poremećaja u usporedbi sa 9 % vršnjaka normalne inteligencije.

Ključne riječi

UČENJE - fiziologija; POTEŠKOĆE U UČENJU - etiologija

Hrčak ID:

29619

URI

https://hrcak.srce.hr/29619

Datum izdavanja:

18.11.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.897 *