Stručni rad
METODA GLOBALNOG ČITANJA
Anja Ganc Povhe
; Osnovna škola dr. Mihajla Rostohara Krško
Sažetak
Metoda globalnog čitanja jedna je od različitih metoda opismenjavanja koja se može primijeniti i kod djece s autističnim poremećajem. Radi se o sintetičko-analitičkoj metodi, u kojoj se učenje provodi od čitavih riječi do pojedinačnih slova. Metodu globalnog čitanja upotrijebila sam kod 4 učenika s različitim stupnjevima autističnog poremećaja. Provodi se u dvije faze. Prva je faza namijenjena globalnom prepoznavanju riječi. Kada učenik prepozna oko 200 riječi, prelazi se na drugu fazu opismenjavanja, tj. učenje velikih i malih slova zajedno. Nakon završene druge faze čitanja djeca su sposobna čitati.
Ključne riječi
metoda globalnog čitanja, autizam, početno opismenjavanje, primjereni program odgoja i obrazovanja
Hrčak ID:
301950
URI
Datum izdavanja:
1.7.2023.
Posjeta: 951 *