Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.46672/aet.9.1.5
STAVOVI STUDENATA O UČENJU STRANIH JEZIKA U VISOKOM OBRAZOVANJU
Martina Hegedušić
orcid.org/0009-0008-7832-1775
; Libertas International University
Iva Lučev
; Libertas International University
Nives Curić
orcid.org/0009-0004-0199-0277
; Libertas International University
Sažetak
Stavovi studenata u visokom obrazovanju jedan su od neizostavnih dijelova analize potreba o uvođenju ili mijenjanju kolegija koji se nude na visokoškolskim institucijama. U tu svrhu, istražile smo stavove studenata Libertas međunarodnog sveučilišta o učenju stranih jezika na njihovim studijskim programima kako bismo saznale prepoznaju li studenti potrebu za učenjem stranih jezika struke, što misle o trajanju i izboru kolegija stranih jezika koji se nude na njihovom studiju te žele li učiti druge strane jezike koji nisu obuhvaćeni njihovim kurikulumima. S tim ciljem postavili smo prvu hipotezu (H1): Studenti čija je specijalizacija više usmjerena prema međunarodnom tržištu više prepoznaju i potrebu učenja stranog jezika kao obavezan dio kurikuluma, te drugu hipotezu (H2): Oni studenti koji procjenjuju da su svojim predznanjem engleskog jezika na razini B ili C (prema ZEROJ-u) smatraju potrebnijim na studiju učiti još jedan strani jezik
Ključne riječi
stavovi studenata, učenje stranog jezika, strani jezik struke, visoko obrazovanje
Hrčak ID:
303986
URI
Datum izdavanja:
13.6.2023.
Posjeta: 1.156 *