Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju
APA 6th Edition Dulčić, A. i Bakota, K. (2008). Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44 (2), 31-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/30715
MLA 8th Edition Dulčić, Adinda i Koraljka Bakota. "Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 44, br. 2, 2008, str. 31-50. https://hrcak.srce.hr/30715. Citirano 25.02.2021.
Chicago 17th Edition Dulčić, Adinda i Koraljka Bakota. "Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 44, br. 2 (2008): 31-50. https://hrcak.srce.hr/30715
Harvard Dulčić, A., i Bakota, K. (2008). 'Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44(2), str. 31-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/30715 (Datum pristupa: 25.02.2021.)
Vancouver Dulčić A, Bakota K. Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2008 [pristupljeno 25.02.2021.];44(2):31-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/30715
IEEE A. Dulčić i K. Bakota, "Stavovi ucitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno - jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.44, br. 2, str. 31-50, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/30715. [Citirano: 25.02.2021.]
Sažetak U radu su prikazani rezultati analize stavova ucitelja povijesti osnovnih redovnih škola sjeverozapadne Hrvatske prema integriranim ucenicima oštecena sluha i ucenicima s poremecajima govorno-jezicne komunikacije te sa specifi cnim teškocama u ucenju. Ispitivanjem je obuhvaceno 78 ucitelja povijesti nekih redovnih osnovnih škola sjeverozapadne regije Republike Hrvatske: Grad Zagreb - Zapad, Ivanic Grad, Zaprešic i Sisak. Iz dobivenih rezultata razvidno je da su prema procesu integracije izraženi najpovoljniji stavovi, ali su znatno nepovoljniji prema uvjetima rada i provedbi edukacijske integracije. Dakle, analiza dobivenih rezultata ukazuje da ucitelji povijesti imaju pretežno nepovoljne stavove prema uvjetima rada i provedbi nastave u kojima se odgojno – obrazovna integracija provodi. Rezultati usporedbe stavova ucitelja povijesti iz razlicitih regija pokazuju da su rezultati uzoraka uglavnom ujednaceni, tj. da uglavnom nema statisticki znacajne razlike. Statisticki znacajna razlika za neke varijable dobivena je na uzorku ispitanika u sjeverozapadnoj Hrvatskoj unutar Zagrebacke županije.