Skip to the main content

Professional paper

Digitalna transformacija u farmaceutskoj industriji – jesmo li uspjeli? Primjer web portala

Ivana Klinar
Zrinka Kostelić
Ana Baričić
Anita Radić
Matej Herceg


Full text: croatian pdf 1.241 Kb

page 151-158

downloads: 106

cite

Full text: english pdf 1.241 Kb

page 151-151

downloads: 55

cite


Abstract

Pandemija virusa SARS-CoV-2 i infekcija COVID-19 uzrokovala je velike promjene u farmaceutskom marketingu, a najveći je utjecaj imala na način interakcije između medicinskih predstavnika i liječnika, ljekarnika te drugih zdravstvenih radnika. Farmaceutske kompanije ubrzano su mijenjale svoje strategije kako bi i dalje mogle pružati važne informacije zdravstvenim radnicima. Poznato je da je cjeloživotno učenje imperativ zdravstvenim radnicima, a u vrijeme pandemije postoji i veća potreba za praćenjem najnovijih podataka. Posjećenost internetskog portala PLIVAmed.net u promatranom razdoblju od 2018. do 2021. bila je velika te je zabilježeno više od 5 500 000 pročitanih stranica. Broj posjeta tijekom pandemijskih godina povećan je slanjem većeg broja newslettera. Najposjećeniji sadržaj PLIVAmed.net portala bili su mrežni (online) tečajevi za liječnike i ljekarnike, a zamjetnu posjećenost ostvarile su i snimljene videoprezentacije te mnogi mrežni seminari (webinari) i panel rasprave. Najčitaniji članak s više od 6000 pregleda bio je „COVID-19 i citokinska oluja“ koji je objavljen u Medicusu, na PLIVAmed.net portalu i na bazi Hrčku. Svakodnevnom objavom novog sadržaja o pandemiji na portalu te ostalih aktualnih i kvalitetnih tema iz Medicusa, PLIVA je nastavila svoju edukativnu ulogu na portalu u vrijeme kad je potreba za edukacijom bila povećana, a mogućnosti za održavanje edukacije na uobičajeni način značajno ograničene. Uspjeli smo zadržati postojeće korisnike PLIVAmed.net portala i povećati broj sudionika naših mrežnih tečajeva. Tijekom pandemije zajedništvo različitih odjela komercijalnog poslovanja dolazi do izražaja, kao i partnerski odnos sa svim našim internim i vanjskim stručnim suradnicima koji su se uključili u kreiranje i kontrolu sadržaja, održavanje mrežnih seminara, panel rasprava i virtualnih radionica te u izradu i promociju mrežnih tečajeva.

Keywords

COVID-19; pandemija; farmaceutski marketing; promocija; digitalni marketing; online tečajevi (mrežni tečajevi); edukacija; zdravstveni radnici

Hrčak ID:

308641

URI

https://hrcak.srce.hr/308641

Publication date:

9.10.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 362 *