Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.36978/cte.7.2.5

Izazovi i moguća rješenja u korištenju umjetne inteligencije (AI) prilikom provođenja ispita u visokom školstvu

Bernard Vukelić orcid id orcid.org/0000-0002-1579-4830 ; Veleučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Zlatko Šehanović ; Veleučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Nadia Alić orcid id orcid.org/0009-0007-7204-7050 ; Veleučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 852 Kb

str. 40-45

preuzimanja: 116

citiraj


Sažetak

Ovaj članak istražuje potencijalne opasnosti korištenja umjetne inteligencije od strane studenata prilikom pisanja ispita. Iako umjetna inteligencija nudi brojne prednosti u obrazovanju, njezina zloupotreba može dovesti do smanjenja akademske iskrenosti, smanjenja kvalitete obrazovanja i stvaranja nejednakosti među studentima. Kroz analizu problema i izazova te već provedenih istraživanja, članak naglašava važnost postavljanja jasnih smjernica i pravila kako bi se osigurala pravedna i transparentna upotreba umjetne inteligencije u akademskom okruženju. To se može postići također upotrebom umjetne inteligencije.

Ključne riječi

umjetna inteligencija; obrazovanje; ispit; akademska iskrenost; zloupotreba

Hrčak ID:

311605

URI

https://hrcak.srce.hr/311605

Datum izdavanja:

18.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 271 *