Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.46917/st.14.1.2
Direktna marketinška komunikacija promatrana kroz prizmu supkultura generacije Y i Z
Ivana Bekić
orcid.org/0000-0002-1847-6897
; Sveučilište VERN, Zagreb, Hrvatska
Jadranka Ivanković
orcid.org/0000-0001-7478-2824
; Sveučilište VERN, Zagreb, Hrvatska
Manja Žutić
; Sveučilište VERN, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Donošenje ispravnih odluka o marketinškom komuniciranju važan
je čimbenik tržišnoga uspjeha. Kako bi pridobili i zadržali potrošače,
poduzeća ulažu značajne napore u razumijevanje njihovih potreba
i želja te u kreiranje personalizirane ponude i načina komunikacije.
Direktna marketinška komunikacija ima obilježja neposrednosti,
prilagodljivosti, personaliziranog pristupa, interaktivnosti i mjerljivosti.
Pojavom digitalnih kanala dolazi do proširene primjene direktne
marketinške komunikacije koja danas uključuje direktni i digitalni
marketing. Ukratko su izložene odrednice supkulture promatrane
kroz generacijsku pripadnost na primjeru Y i Z generacije. Provedeno
je kvantitativno istraživanje na uzorku od 200 ispitanika radi stjecanja
uvida u stavove pripadnika Y i Z generacije prema odabranim alatima
direktne marketinške komunikacije. U radu su prikazani i interpretirani
rezultati o sličnostima i razlikama u stavovima ispitanika te su navedena
ograničenja istraživanja kao i preporuke za buduća istraživanja.
Ključne riječi
direktna marketinška komunikacija; direktni marketing; digitalni marketing; supkultura; Y i Z generacija
Hrčak ID:
312113
URI
Datum izdavanja:
22.12.2023.
Posjeta: 1.033 *