Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v25i4.4976
Analiza uspješnosti e-učenja tijekom pandemije bolesti COVID-19: empirijsko istraživanje u Indoneziji
Harmita Sari
orcid.org/0000-0003-0830-3340
; National Dong Hwa University, Department of Education and Human Potentials DevelopmentUniversitas Muhammadiyah Palopo, Faculty of Economic and Business, Department of Management
Ming Chou Liu
; National Dong Hwa University, Department of Education and Human Potentials Development
Sažetak
U ovome istraživanju ispituje se utječu li, i u kolikoj mjeri, povratne informacije studenata i njihova iskustva u korištenju e-učenja na medijatorske varijable poput percipirane lakoće korištenja i ishoda učenja u području obrazovanja. Također se ispituje kako bi medijatorske varijable trebale utjecati na uspješnost e-učenja. U istraživanju je sudjelovalo 734 studenata, a za testiranje hipoteza istraživanja korišten je model strukturne jednadžbe. Empirijski rezultati pokazuju da povratne informacije studenata o korištenju e-učenja imaju značajan i pozitivan utjecaj na percipiranu lakoću korištenja i ishode učenja, što dalje utječe na uspješnost primjene e-učenja. Nadalje, percipirana lakoća korištenja i ishodi učenja kao medijatorske varijable djelomično posreduju između povratnih informacija, iskustava studenata te uspješnoga korištenja e-učenja. U ovome istraživanju, sudionici čije su povratne informacije i iskustva bila bolja, ujedno su pokazali i veću osvještenost o pitanju uspješnosti online učenja. Proces e-učenja također jača i odnos između studenata i profesora. Rezultati istraživanja koji su dobiveni pomoću povratnih informacija i iskustava studenata u e-učenju mogu pružiti važne podatke za njegovu daljnju primjenu i uspjeh učenja u budućnosti.
Ključne riječi
ishodi učenja; iskustva studenata; percipirana lakoća korištenja; povratne informacije studenata; uspješno korištenje e-učenja
Hrčak ID:
313649
URI
Datum izdavanja:
27.12.2023.
Posjeta: 728 *