Pregledni rad
https://doi.org/10.32903/zs.69.2.5
DIGITALNI ALATI ZA DRUŠTVENO ČITANJE U KONTEKSTU ODGOJNO-OBRAZOVNOG PROCESA
Ivana Ostrički
; Osnovna škola kralja Tomislava Našice
Sažetak
Suradnja i vršnjačka rasprava dominantna su obilježja pripadnika suvremenih generacija, a društveno čitanje potpomognuto digitalnom tehnologijom prirodan odgovor na popularnost društvenog umrežavanja. Platforme i aplikacije za društveno čitanje i učenje omogućuju učiteljima organizaciju društvenog učenja, poticanje učenika na suradnju i vršnjačku raspravu te praćenje napretka i vrednovanje rada svakog pojedinog učenika pa su, stoga, dobar saveznik u osuvremenjivanju odgojno-obrazovnog procesa temeljenog na učeničkim preferencijama.
Ključne riječi
društveno čitanje; suradničko čitanje, aplikacije za društveno čitanje; učenička suradnja,; vršnjačka rasprava
Hrčak ID:
315265
URI
Datum izdavanja:
14.3.2024.
Posjeta: 811 *