Izvorni znanstveni članak
Studentska stajališta o virtualnoj ekskurziji u učenju hrvatskoga kao inoga jezika
Željka Macan
Ivan Rončević
Sažetak
Virtualna ekskurzija kao posebno osmišljena aktivnost promatra se kao metodički pristup za koji se pretpostavlja da može imati pozitivan utjecaj na motivaciju za učenje. U provedenome je istraživanju riječ o hrvatskome kao inomu jeziku, a ispitanici su studenti koji taj jezik uče na Visokoj školi Gradišće. Za njih je organizirana virtualna ekskurzija u Hrvatsku, a njome su zastupljeni kulturni, obrazovni, društveni i gospodarski sadržaji, s posebnim naglaskom na vezama između Hrvatske i Austrije na svima od navedenih područja. Nakon uvodnih se napomena donosi pregled obilježja virtualne ekskurzije i pregled dosadašnjih istraživanja motivacije za učenje stranih jezika. Slijedi dio posvećen ciljevima i metodama provedenoga istraživanja čime se željelo ispitati studentska stajališta o virtualnoj ekskurziji kao realiziranoj aktivnosti. Na temelju analize prikupljenih podataka donose se rezultati, rasprava i zaključak koji se dovode u vezu s očekivanim ishodima uključivanja virtualne ekskurzije u nastavu hrvatskoga kao inoga jezika. Zaključno se razmatraju moguće praktične implikacije dobivenih rezultata koje se mogu uključiti u virtualne ekskurzije u nastavi inih jezika općenito.
Ključne riječi
virtualna ekskurzija; motivacija, ishodi; praktične implikacije; hrvatski kao ini jezik
Hrčak ID:
316094
URI
Datum izdavanja:
31.12.2023.
Posjeta: 465 *