Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Studentska stajališta o virtualnoj ekskurziji u učenju hrvatskoga kao inoga jezika

Željka Macan
Ivan Rončević


Puni tekst: hrvatski pdf 177 Kb

str. 9-26

preuzimanja: 133

citiraj


Sažetak

Virtualna ekskurzija kao posebno osmišljena aktivnost promatra se kao metodički pristup za koji se pretpostavlja da može imati pozitivan utjecaj na motivaciju za učenje. U provedenome je istraživanju riječ o hrvatskome kao inomu jeziku, a ispitanici su studenti koji taj jezik uče na Visokoj školi Gradišće. Za njih je organizirana virtualna ekskurzija u Hrvatsku, a njome su zastupljeni kulturni, obrazovni, društveni i gospodarski sadržaji, s posebnim naglaskom na vezama između Hrvatske i Austrije na svima od navedenih područja. Nakon uvodnih se napomena donosi pregled obilježja virtualne ekskurzije i pregled dosadašnjih istraživanja motivacije za učenje stranih jezika. Slijedi dio posvećen ciljevima i metodama provedenoga istraživanja čime se željelo ispitati studentska stajališta o virtualnoj ekskurziji kao realiziranoj aktivnosti. Na temelju analize prikupljenih podataka donose se rezultati, rasprava i zaključak koji se dovode u vezu s očekivanim ishodima uključivanja virtualne ekskurzije u nastavu hrvatskoga kao inoga jezika. Zaključno se razmatraju moguće praktične implikacije dobivenih rezultata koje se mogu uključiti u virtualne ekskurzije u nastavi inih jezika općenito.

Ključne riječi

virtualna ekskurzija; motivacija, ishodi; praktične implikacije; hrvatski kao ini jezik

Hrčak ID:

316094

URI

https://hrcak.srce.hr/316094

Datum izdavanja:

31.12.2023.

Posjeta: 465 *