Izvorni znanstveni članak
Stavovi učitelja primarnog obrazovanja prema primjeni digitalnih uređaja i digitalnih obrazovnih sadržaja u nastavi Glazbene kulture
Snježana Dobrota
orcid.org/0000-0001-7130-0199
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
*
Lada Maleš
orcid.org/0000-0003-2539-2672
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Josipa Bartulović
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
* Dopisni autor.
Sažetak
U radu su istraženi stavovi učitelja primarnog obrazovanja prema primjeni digitalnih uređaja i digitalnih obrazovnih sadržaja u nastavi Glazbene kulture. Istraživanje je provedeno putem online ankete na uzorku od 370 sudionika, učitelja primarnog obrazovanja iz svih hrvatskih županija. Rezultatima istraživanja potvrđeno je da sudionici provode značajno vrijeme u korištenju digitalnih uređaja tijekom slobodnog vremena. Relativno mali broj sudionika samostalno izrađuje digitalne obrazovne sadržaje za nastavu Glazbene kulture. Rezultati potvrđuju da su godine radnog iskustva značajan prediktor pozitivnih stavova učitelja prema primjeni digitalnih uređaja i digitalnih obrazovnih sadržaja u nastavi Glazbene kulture, ali nije uočena razlika u stavovima učitelja prema primjeni digitalnih uređaja i digitalnih obrazovnih sadržaja s obzirom na pohađanje dodatne glazbene poduke. Rezultati potvrđuju da učitelji koji koriste digitalne uređaje tijekom provedbe nastave Glazbene kulture imaju bolje rezultate u dijelu stavova prema primjeni digitalnih uređaja i digitalnih obrazovnih sadržaja u nastavi Glazbene kulture, u odnosu na učitelje koji ne koriste takve uređaje. Autorice naglašavaju važnost primjene digitalne tehnologije u suvremenoj koncepciji nastave glazbe.
Ključne riječi
digitalni uređaji; digitalni obrazovni sadržaji; nastava glazbe; učitelji primarnog obrazovanja
Hrčak ID:
335184
URI
Datum izdavanja:
30.7.2025.
Posjeta: 192 *