Izvorni znanstveni članak
Uciteljevo zadovoljstvo temeljnim cimbenicima izvannastavnih aktivnosti
Marko Juričić
; Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Čakovec, Hrvatska
Sažetak
Zadovoljstvu ucitelja razredne nastave temeljnim cimbenicima izvannastavnih
aktivnosti (potpora od strane školske uprave, samostalnost u izboru programa, ukljucenost
ucenika, strucno usavršavanje) kao pokretacima u oblikovanju i realizaciji programa, u ovome
se radu pristupilo s teorijskoga i empirijskoga stajališta. U teorijskome dijelu rada temeljni
cimbenici izvannastavnih aktivnosti razmatrani su na temelju relevantne literature, a u
empirijskome su dijelu prikazane konceptualne osnove istraživanja zadovoljstva ucitelja
temeljnim cimbenicima izvannastavnih aktivnosti. Istraživanje je provedeno u cetiri županije
(Medimurska, Varaždinska, Koprivnicko-križevacka i Krapinsko-zagorska) - 9 gradskih i 12
prigradskih osnovnih škola na uzorku od 132 ucitelja (7 ucitelja i 125 uciteljica). S obzirom na
spol, radno iskustvo, razred i vrstu škole, utvrdena je statisticki znacajna razlika u zadovoljstvu
ispitanika pojedinim temeljnim cimbenicima izvannastavnih aktivnosti. Zakljucak je da škola
može uspjeti u oblikovanju i realizaciji programa izvannastavnih aktivnosti, ako se usredotoci
na uciteljevo zadovoljstvo temeljnim cimbenicima izvannastavnih aktivnosti.
Ključne riječi
izvannastavne aktivnosti; potpora od strane škole; samostalnost u izboru programa; strucno usavršavanje; ukljucivanje ucenika
Hrčak ID:
36893
URI
Datum izdavanja:
2.12.2008.
Posjeta: 3.346 *