Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Europska iskustva i nastava povijesti u obveznom obrazovanju

Snježana Koren
Magdalena Najbar-Agičić


Puni tekst: hrvatski pdf 355 Kb

str. 117-174

preuzimanja: 3.802

citiraj


Sažetak

Autorice iznose rezultate komparativne analize okvirnih kurikuluma nekoliko europskih zemalja. Pozornost je posvećena poučavanju povijesnih sadržaja i nastavi povijesti. U istraživanju se nastojalo prepoznati mjesto koje povijest kao školski predmet zauzima u obrazovnim sustavima tih zemalja. Promatra se također način na koji se u tim zemljama definiraju tako važni elementi, kao što su svrha i ciljevi nastave povijesti i učenička postignuća, te kako je definiran sadržaj poučavanja povijesti. Dobiveni podaci uspoređuju se sa situacijom u kojoj se nalazi nastava povijesti u Republici Hrvatskoj.

Ključne riječi

nastava povijesti; kurikulum; Hrvatska; europska iskustva

Hrčak ID:

36972

URI

https://hrcak.srce.hr/36972

Datum izdavanja:

18.12.2007.

Posjeta: 5.725 *