Povijest u nastavi, Vol. V No. 10 (2), 2007.
Izvorni znanstveni članak
Europska iskustva i nastava povijesti u obveznom obrazovanju
Snježana Koren
Magdalena Najbar-Agičić
Sažetak
Autorice iznose rezultate komparativne analize okvirnih kurikuluma nekoliko europskih zemalja. Pozornost je posvećena poučavanju povijesnih sadržaja i nastavi povijesti. U istraživanju se nastojalo prepoznati mjesto koje povijest kao školski predmet zauzima u obrazovnim sustavima tih zemalja. Promatra se također način na koji se u tim zemljama definiraju tako važni elementi, kao što su svrha i ciljevi nastave povijesti i učenička postignuća, te kako je definiran sadržaj poučavanja povijesti. Dobiveni podaci uspoređuju se sa situacijom u kojoj se nalazi nastava povijesti u Republici Hrvatskoj.
Ključne riječi
nastava povijesti; kurikulum; Hrvatska; europska iskustva
Hrčak ID:
36972
URI
Datum izdavanja:
18.12.2007.
Posjeta: 5.725 *