hrcak mascot   Srce   HID

Povijest u nastavi, Vol. V No. 10 (2), 2007.

Izvorni znanstveni članak

Europska iskustva i nastava povijesti u obveznom obrazovanju

Snježana Koren
Magdalena Najbar-Agičić

Puni tekst: hrvatski, pdf (355 KB) str. 117-174 preuzimanja: 1.841* citiraj
APA 6th Edition
Koren, S. i Najbar-Agičić, M. (2007). Europska iskustva i nastava povijesti u obveznom obrazovanju. Povijest u nastavi, V (10 (2)), 117-174. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/36972
MLA 8th Edition
Koren, Snježana i Magdalena Najbar-Agičić. "Europska iskustva i nastava povijesti u obveznom obrazovanju." Povijest u nastavi, vol. V, br. 10 (2), 2007, str. 117-174. https://hrcak.srce.hr/36972. Citirano 18.02.2019.
Chicago 17th Edition
Koren, Snježana i Magdalena Najbar-Agičić. "Europska iskustva i nastava povijesti u obveznom obrazovanju." Povijest u nastavi V, br. 10 (2) (2007): 117-174. https://hrcak.srce.hr/36972
Harvard
Koren, S., i Najbar-Agičić, M. (2007). 'Europska iskustva i nastava povijesti u obveznom obrazovanju', Povijest u nastavi, V(10 (2)), str. 117-174. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/36972 (Datum pristupa: 18.02.2019.)
Vancouver
Koren S, Najbar-Agičić M. Europska iskustva i nastava povijesti u obveznom obrazovanju. Povijest u nastavi [Internet]. 2007 [pristupljeno 18.02.2019.];V(10 (2)):117-174. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/36972
IEEE
S. Koren i M. Najbar-Agičić, "Europska iskustva i nastava povijesti u obveznom obrazovanju", Povijest u nastavi, vol.V, br. 10 (2), str. 117-174, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/36972. [Citirano: 18.02.2019.]

Sažetak
Autorice iznose rezultate komparativne analize okvirnih kurikuluma nekoliko europskih zemalja. Pozornost je posvećena poučavanju povijesnih sadržaja i nastavi povijesti. U istraživanju se nastojalo prepoznati mjesto koje povijest kao školski predmet zauzima u obrazovnim sustavima tih zemalja. Promatra se također način na koji se u tim zemljama definiraju tako važni elementi, kao što su svrha i ciljevi nastave povijesti i učenička postignuća, te kako je definiran sadržaj poučavanja povijesti. Dobiveni podaci uspoređuju se sa situacijom u kojoj se nalazi nastava povijesti u Republici Hrvatskoj.

Ključne riječi
nastava povijesti; kurikulum; Hrvatska; europska iskustva

Hrčak ID: 36972

URI
https://hrcak.srce.hr/36972

Posjeta: 2.649 *