Pregledni rad
RAZVOJNI TRENDOVI KONZUMERIZMA I STAVOVA MENADŽERA PREHRAMBENE INDUSTRIJE HRVATSKE
Ariana Nefat
Kristijan Pamić
Sažetak
Konzumerizam se javio kao odgovor na neravnotežu snaga između proizvođača i potrošača te lošu praksu marketinga od strane pojedinih poduzeća. Konzumerizam ima svoj tijek razvoja i pod utjecajem je promjena kod potrošača kao i u cjelokupnom okruženju. Proizvod od životnog značaja za svakog potrošača je hrana, koja razvojem znanosti i tehnologije postaje sve privlačnija, ali ne i nužno zdravija, što se posebno donosi na GM-hranu. Za pozitivnu promjenu nužan je odgovarajući stav proizvođača prema pitanjima prava i interesa potrošača. Istraživanje stavova menadžera prehrambene industrije Hrvatske ukazuje na veoma pozitivan odnos menadžera o pitanjima konzumerizma kao jednog od uvjeta uzajamno zadovoljavajućih i korisnih odnosa razmjene.
Ključne riječi
konzumerizam; stavovi menadžera; industrija hrane zaštita potrošača
Hrčak ID:
38174
URI
Datum izdavanja:
15.6.2008.
Posjeta: 5.856 *