Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI

Sanda Renko ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Ivana Matošić ; Blue Wet, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.003 Kb

str. 157-169

preuzimanja: 2.186

citiraj


Sažetak

Kontinuirani razvoj i orijentacija prema potrebama i zahtjevima potrošača, kao i koordinirana integracija svih poslovnih aktivnosti u cilju upoznavanja i opsluživanja kupaca, te učinkovitog zadovoljenja njihovih potreba, u današnje su vrijeme preduvjeti dugoročne i uspješne maloprodajne strategije. Cilj autorica ovog rada je predstaviti metodu benchmarkinga kao jedan od najboljih načina za poboljšanje poslovanja, kao i posvetiti posebnu pažnju jednom od vidova benchmarkinga: mystery shoppingu ili tajnom kupovanju. Naime, u ovom su radu autorice istražile i vrednovale postojeće dokaze o učinkovitosti mystery shoppinga kao tehnike za ocjenu i poboljšanje kvalitete usluge koja se kupcima pruža u maloprodaji.

Ključne riječi

benchmarking; mystery shopping; maloprodaja; konkurentska prednost

Hrčak ID:

38528

URI

https://hrcak.srce.hr/38528

Datum izdavanja:

30.6.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.324 *