Poslovna izvrsnost, Vol. 1 No. 1, 2007.
Pregledni rad
MYSTERY SHOPPING: KLJUČNI ČIMBENIK USPJEŠNOG BENCHMARKINGA U MALOPRODAJI
Sanda Renko
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Ivana Matošić
; Blue Wet, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Kontinuirani razvoj i orijentacija prema potrebama i zahtjevima potrošača, kao i koordinirana integracija svih poslovnih aktivnosti u cilju upoznavanja i opsluživanja kupaca, te učinkovitog zadovoljenja njihovih potreba, u današnje su vrijeme preduvjeti dugoročne i uspješne maloprodajne strategije. Cilj autorica ovog rada je predstaviti metodu benchmarkinga kao jedan od najboljih načina za poboljšanje poslovanja, kao i posvetiti posebnu pažnju jednom od vidova benchmarkinga: mystery shoppingu ili tajnom kupovanju. Naime, u ovom su radu autorice istražile i vrednovale postojeće dokaze o učinkovitosti mystery shoppinga kao tehnike za ocjenu i poboljšanje kvalitete usluge koja se kupcima pruža u maloprodaji.
Ključne riječi
benchmarking; mystery shopping; maloprodaja; konkurentska prednost
Hrčak ID:
38528
URI
Datum izdavanja:
30.6.2007.
Posjeta: 4.324 *