Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Uloga deska u organizaciji informativnog programa televizijske kuće

Tena Perišin
Gordana Škaljac


Puni tekst: hrvatski pdf 1.091 Kb

str. 203-227

preuzimanja: 2.131

citiraj


Sažetak

U organizaciji proizvodnje vijesti u televizijskim i novinskim kućama godinama
su koegzistirala dva modela – germanski i anglosaksonski. Današnje televizijske i
novinske kuće reorganiziraju svoje radne procese i gotovo sve prelaze na načelo rada u
sustavu deska, tj. cjelokupni radni proces organiziran je oko deska, središnjeg mjesta
prikupljanja svih vrsta informacija (od informacija koje pristižu faksom ili internetom,
snimki ekipa s terena do vijesti koje mobitelom ili internetom šalju građani). Promjene u
medijskom prostoru, prisilile su redakcije da idu preko integriranja proizvodnje za
različite platforme. U tekstu se, uz precizna stručna objašnjenja kako desk u televizijskoj
redakciji funkcionira, razrađuju primjeri organizacije (case studies) u sustavu organizacije
na načelu deska. Zaključak jest kako danas gotovo sve medijske kuće nastoje proizvoditi
sadržaj za više platformi, što im je nametnulo potrebu organiziranja središnjeg deska i
zajedničke redakcije koja u takvom sustavu djeluje.

Ključne riječi

informativni program; televizija; desk; organizacija informativnog programa; integrirana redakcija

Hrčak ID:

39299

URI

https://hrcak.srce.hr/39299

Datum izdavanja:

2.2.2009.

Posjeta: 3.109 *