Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

MARKETING U SPECIJALNIM KNJIŽNICAMA – ZNANSTVENO-TEHNOLOŠKE INFORMACIJE ZA INDUSTRIJU I TRANZICIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Đurđa Lujanović ; Nacionalna i sveučilišna knjižnica, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 462 Kb

str. 130-132

preuzimanja: 1.239

citiraj


Sažetak

Knjižnično-informacijski djelatnici nastoje uspostaviti komunikacijski proces u kojem stručnjaci, služeći se elementima „marketing mixa“, nude korisnicima usluge, pomoć i uštedu u vremenu, a krajnji cilj je transfer znanja. Marketinško planiranje sastoji se od tri strategije: analize poruke, tržišta i resursa razmatranih u kontekstu knjižnica. Pregledom studija o industrijskim specijalnim knjižnicama želimo pomoći osoblju da usvajanjem koncepcije modernih marketinških tehnika i permanentnim obrazovnim seminarima unaprijede svoje knjižnice i usluge. Uvoz znanstveno-tehnoloških informacija utječe na kompletan društveno-gospodarski razvoj, pogotovo u zemljama u tranziciji. Stoga je nužno uspostavljanje međunarodne globane informacijske mreže.Zemlje s tekućim gospodarskim reformama imaju i specifične potrebe: slučajevi Mađarske i Hrvatske. Poboljšanjem kvalitete usluga i selektivnom diseminacijom informacija mogli bismo ubrzati tranzicijske procese u Republici Hrvatskoj.

Ključne riječi

marketing; knjižnica; informacijska tehnologija

Hrčak ID:

40766

URI

https://hrcak.srce.hr/40766

Datum izdavanja:

23.6.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.609 *