Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Neke značajke i prijedlozi obrade nastavne cjeline o djelotvornom komuniciranju između prodavača i kupca

Eduard Vargović


Puni tekst: hrvatski pdf 525 Kb

str. 107-122

preuzimanja: 1.936

citiraj


Sažetak

U obrazovanju kontaktnih zanimanja kao što je zanimanje prodavač ključna znanja potrebna za njegove uspješne radne aktivnosti vezana su za djelotvorno komuniciranje s kupcima. Neposredno komuniciranje prodavača i njegovih kupaca potrebno je pažljivo prostudirati i usvojiti. Tekst posebno potencira faze djelotvornog komuniciranja upozoravajući i predlažući moguće načine obrade, vodeći računa o znanjima koja učeniku pružaju predmeti Psihologije prodaje i Promotivne aktivnosti.

Ključne riječi

Prodavač; djelotvorno komuniciranje; nastava

Hrčak ID:

4368

URI

https://hrcak.srce.hr/4368

Datum izdavanja:

24.8.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.796 *