Tranzicija, Vol. 11 No. 23-24, 2009.
Pregledni rad
ODLUČIVANJE O MEDIJIMA U OKVIRU BANKARSKOG MARKETINGA
Edin Salkić
; UniCredit Bank d.d. Mostar
Senad Fazlović
; Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli
Sažetak
Banke ulažu značajna sredstva u oglašavanje putem medija masovne komunikacije pri čemu nastoje da njihova propagandna poruka dosegne ciljne klijente. Bez obzira koliko kvalitetna propagandne poruka bila, ona neće imati pozitivnog efekta ukoliko ne bude primjećena od strane auditorijuma kojem je namjenjena, stoga je neophodno da banke poznaju osnovne karakteristike medija, njihove snage i slabosti. Proces donošenja odluke o izboru medija pored odlučivanja o glavnim vrstama medija, podrazumjeva i donošenje odluka o pojedinim medijima koje će banka koristiti, učestalosti i terminima oglašavanja, te geografskoj lokaciji medija. Rezultat je izrada medija plana koji treba banci omogućiti postizanje maksimalnih efekata oglašavanja.
Ključne riječi
bankarski marketing; karakteristike medija; izbor medija
Hrčak ID:
44890
URI
Datum izdavanja:
15.12.2009.
Posjeta: 5.967 *