Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i lojalnost marki

Ivan-Damir Anić orcid id orcid.org/0000-0003-0179-6410 ; Ekonomski institut, Zagreb
Edo Rajh orcid id orcid.org/0000-0003-1916-5756 ; Ekonomski institut, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 207 Kb

str. 133-147

preuzimanja: 2.015

citiraj


Sažetak

Ovo empirijsko istraživanje imalo je za cilj utvrditi utjecaj intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu i poznatost marke, te analizirati utjecaj percipirane kvalitete i poznatosti marke na lojalnost marki. Definiran je model strukturnih jednadžbi na temelju kojega su identificirani intenzitet i smjer kretanja specificiranih varijabli. Model je testiran na uzorku od 956 studenata. Analizirane su tri kategorije fizičkih proizvoda i tri kategorije usluga. Strukturnim modelom potvrđene su hipoteze. Što je veći intenzitet distribucije, veći su percipirana kvaliteta i poznatost marke. S druge strane, ako su veći percipirana kvaliteta i poznatost marke, veća će biti i lojalnost marki. U radu su raspravljene strateške implikacije rezultata. Rezultati istraživanja mogu biti od koristi znanstvenicima, stručnjacima i menadžerima u području upravljanja distribucijom i markama.

Ključne riječi

intenzitet distribucije; percipirana kvaliteta; poznatost marke; lojalnost marki

Hrčak ID:

53065

URI

https://hrcak.srce.hr/53065

Datum izdavanja:

29.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.578 *