hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Sanacija svjetioničarskih zgrada i njihovo valoriziranje kroz komercijalne djelatnosti

Mate Perišić ; Plovput, Split
Josip Župarić
Goran Andrijanić

Puni tekst: hrvatski, pdf (348 KB) str. 170-179 preuzimanja: 1.108* citiraj
APA 6th Edition
Perišić, M., Župarić, J. i Andrijanić, G. (2010). Sanacija svjetioničarskih zgrada i njihovo valoriziranje kroz komercijalne djelatnosti. Ekonomski vjesnik, XXIII (1), 170-179. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/57841
MLA 8th Edition
Perišić, Mate, et al. "Sanacija svjetioničarskih zgrada i njihovo valoriziranje kroz komercijalne djelatnosti." Ekonomski vjesnik, vol. XXIII, br. 1, 2010, str. 170-179. https://hrcak.srce.hr/57841. Citirano 24.11.2020.
Chicago 17th Edition
Perišić, Mate, Josip Župarić i Goran Andrijanić. "Sanacija svjetioničarskih zgrada i njihovo valoriziranje kroz komercijalne djelatnosti." Ekonomski vjesnik XXIII, br. 1 (2010): 170-179. https://hrcak.srce.hr/57841
Harvard
Perišić, M., Župarić, J., i Andrijanić, G. (2010). 'Sanacija svjetioničarskih zgrada i njihovo valoriziranje kroz komercijalne djelatnosti', Ekonomski vjesnik, XXIII(1), str. 170-179. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/57841 (Datum pristupa: 24.11.2020.)
Vancouver
Perišić M, Župarić J, Andrijanić G. Sanacija svjetioničarskih zgrada i njihovo valoriziranje kroz komercijalne djelatnosti. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2010 [pristupljeno 24.11.2020.];XXIII(1):170-179. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/57841
IEEE
M. Perišić, J. Župarić i G. Andrijanić, "Sanacija svjetioničarskih zgrada i njihovo valoriziranje kroz komercijalne djelatnosti", Ekonomski vjesnik, vol.XXIII, br. 1, str. 170-179, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/57841. [Citirano: 24.11.2020.]

Sažetak
Malo je studija o uslugama svjetionika u povijesnoj perspektivi. Budući da je svjetionik postao standardni
primjer kako tržište može riješiti problem javnog dobra, takve studije imaju veliku potražnju. Autori u svom
radu postavljaju koncept izrade studije u kojoj problematiku održavanja svjetionika prevode na komercijalnu
bazu uključivanjem saniranih svjetioničarskih zgrada u turističku ponudu. Opravdanost takvog pristupa
obrazlažu na konkretnim primjerima valoriziranja svjetioničarskih zgrada kroz komercijalne djelatnosti. U
vrijeme globalizacije i usmjeravanja prema stalnom ekonomskom razvoju i optimizaciji, svjetionici postaju
neizostavni dio turističke ponude Republike Hrvatske. Sanacijom svjetioničarskih zgrada i njihovom komercijalizacijom
dobiva se učinak, od bitnog značenja za konkurentnost u odnosu na turističke destinacije u
drugim europskim državama.

Ključne riječi
svjetionik; javno dobro; sanacija; turizam; optimizacija; komercijalizacija

Hrčak ID: 57841

URI
https://hrcak.srce.hr/57841

[engleski]

Posjeta: 1.424 *