hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA

Stjepan Jagić ; Odjel za pedagogiju, Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska
Jasmina Vrkić Dimić ; Odjel za pedagogiju, Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (400 KB) str. 189-197 preuzimanja: 947* citiraj
APA 6th Edition
Jagić, S. i Vrkić Dimić, J. (2010). SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA. Informatologia, 43 (3), 189-197. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/59129
MLA 8th Edition
Jagić, Stjepan i Jasmina Vrkić Dimić. "SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA." Informatologia, vol. 43, br. 3, 2010, str. 189-197. https://hrcak.srce.hr/59129. Citirano 19.04.2021.
Chicago 17th Edition
Jagić, Stjepan i Jasmina Vrkić Dimić. "SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA." Informatologia 43, br. 3 (2010): 189-197. https://hrcak.srce.hr/59129
Harvard
Jagić, S., i Vrkić Dimić, J. (2010). 'SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA', Informatologia, 43(3), str. 189-197. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/59129 (Datum pristupa: 19.04.2021.)
Vancouver
Jagić S, Vrkić Dimić J. SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA. Informatologia [Internet]. 2010 [pristupljeno 19.04.2021.];43(3):189-197. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/59129
IEEE
S. Jagić i J. Vrkić Dimić, "SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA", Informatologia, vol.43, br. 3, str. 189-197, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/59129. [Citirano: 19.04.2021.]

Sažetak
Cilj ovoga empirijskog istraživanja bio je ispitati percepciju računalnalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika te kontekste njihova razvijanja. Istraživanje je provedeno tijekom travnja 2007. godine u srednjim školama grada Zadra, Paga i Biograda na moru. Ispitan je 601 učenik i 129 nastavnika. Uporabljen je postupak procjenjivanja razvijenosti vlastitih računalnih znanja i vještina jer su recentna empirijska istraživanja potvrdila njegovu visoku objektivnost. Najznačajniji konteksti i/ili načini razvijanja računalnih znanja i vještina ispitivani su tako što su ispitanici odabirali jedan od ponuđenih konteksta/načina za kojeg osobno smatraju da je za njih najznačajniji. Analizom rezultata utvrđeno je da se učenici i nastavnici međusobno razlikuju s obzirom na procijenjene razine računalnih znanja i vještina. Izdvajaju i različite kontekste kao najznačajnije za razvoj njihovih znanja i vještina.

Ključne riječi
samoprocjena; računalna znanja i vještine; kontekst razvoja; srednjoškolski učenici; srednjoškolski nastavnici

Hrčak ID: 59129

URI
https://hrcak.srce.hr/59129

[engleski]

Posjeta: 1.552 *