hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA

Stjepan Jagić ; Odjel za pedagogiju, Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska
Jasmina Vrkić Dimić ; Odjel za pedagogiju, Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (400 KB) pages 189-197 downloads: 981* cite
APA 6th Edition
Jagić, S. & Vrkić Dimić, J. (2010). SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA. Informatologia, 43 (3), 189-197. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/59129
MLA 8th Edition
Jagić, Stjepan and Jasmina Vrkić Dimić. "SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA." Informatologia, vol. 43, no. 3, 2010, pp. 189-197. https://hrcak.srce.hr/59129. Accessed 11 May 2021.
Chicago 17th Edition
Jagić, Stjepan and Jasmina Vrkić Dimić. "SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA." Informatologia 43, no. 3 (2010): 189-197. https://hrcak.srce.hr/59129
Harvard
Jagić, S., and Vrkić Dimić, J. (2010). 'SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA', Informatologia, 43(3), pp. 189-197. Available at: https://hrcak.srce.hr/59129 (Accessed 11 May 2021)
Vancouver
Jagić S, Vrkić Dimić J. SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA. Informatologia [Internet]. 2010 [cited 2021 May 11];43(3):189-197. Available from: https://hrcak.srce.hr/59129
IEEE
S. Jagić and J. Vrkić Dimić, "SAMOPROCJENA RAČUNALNIH ZNANJA I VJEŠTINA SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA I NASTAVNIKA U KONTEKSTU NJIHOVOG KOMUNIKACIJSKOG RAZVOJA", Informatologia, vol.43, no. 3, pp. 189-197, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/59129. [Accessed: 11 May 2021]

Abstracts
Cilj ovoga empirijskog istraživanja bio je ispitati percepciju računalnalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika te kontekste njihova razvijanja. Istraživanje je provedeno tijekom travnja 2007. godine u srednjim školama grada Zadra, Paga i Biograda na moru. Ispitan je 601 učenik i 129 nastavnika. Uporabljen je postupak procjenjivanja razvijenosti vlastitih računalnih znanja i vještina jer su recentna empirijska istraživanja potvrdila njegovu visoku objektivnost. Najznačajniji konteksti i/ili načini razvijanja računalnih znanja i vještina ispitivani su tako što su ispitanici odabirali jedan od ponuđenih konteksta/načina za kojeg osobno smatraju da je za njih najznačajniji. Analizom rezultata utvrđeno je da se učenici i nastavnici međusobno razlikuju s obzirom na procijenjene razine računalnih znanja i vještina. Izdvajaju i različite kontekste kao najznačajnije za razvoj njihovih znanja i vještina.

Keywords
samoprocjena; računalna znanja i vještine; kontekst razvoja; srednjoškolski učenici; srednjoškolski nastavnici

Hrčak ID: 59129

URI
https://hrcak.srce.hr/59129

[english]

Visits: 1.598 *