hrcak mascot   Srce   HID

Acta turistica, Vol. 22 No. 2, 2010.

Pregledni rad

PRAVILA PONAŠANJA U TURIZMU I NJIHOV UTJECAJ NA ODRŽIVI TURIZAM

Kristina Bučar ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sanela Škorić ; Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Darko Prebežac ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 221-246 preuzimanja: 1.485* citiraj
APA 6th Edition
Bučar, K., Škorić, S. i Prebežac, D. (2010). PRAVILA PONAŠANJA U TURIZMU I NJIHOV UTJECAJ NA ODRŽIVI TURIZAM. Acta turistica, 22 (2), 221-246. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/70627
MLA 8th Edition
Bučar, Kristina, et al. "PRAVILA PONAŠANJA U TURIZMU I NJIHOV UTJECAJ NA ODRŽIVI TURIZAM." Acta turistica, vol. 22, br. 2, 2010, str. 221-246. https://hrcak.srce.hr/70627. Citirano 16.01.2019.
Chicago 17th Edition
Bučar, Kristina, Sanela Škorić i Darko Prebežac. "PRAVILA PONAŠANJA U TURIZMU I NJIHOV UTJECAJ NA ODRŽIVI TURIZAM." Acta turistica 22, br. 2 (2010): 221-246. https://hrcak.srce.hr/70627
Harvard
Bučar, K., Škorić, S., i Prebežac, D. (2010). 'PRAVILA PONAŠANJA U TURIZMU I NJIHOV UTJECAJ NA ODRŽIVI TURIZAM', Acta turistica, 22(2), str. 221-246. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/70627 (Datum pristupa: 16.01.2019.)
Vancouver
Bučar K, Škorić S, Prebežac D. PRAVILA PONAŠANJA U TURIZMU I NJIHOV UTJECAJ NA ODRŽIVI TURIZAM. Acta turistica [Internet]. 2010 [pristupljeno 16.01.2019.];22(2):221-246. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70627
IEEE
K. Bučar, S. Škorić i D. Prebežac, "PRAVILA PONAŠANJA U TURIZMU I NJIHOV UTJECAJ NA ODRŽIVI TURIZAM", Acta turistica, vol.22, br. 2, str. 221-246, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70627. [Citirano: 16.01.2019.]
Puni tekst: engleski, pdf (2 MB) str. 221-246 preuzimanja: 230* citiraj
APA 6th Edition
Bučar, K., Škorić, S. i Prebežac, D. (2010). CODES OF CONDUCT IN TOURISM AND THEIR IMPACT ON SUSTAINABLE TOURISM. Acta turistica, 22 (2), 221-246. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/70627
MLA 8th Edition
Bučar, Kristina, et al. "CODES OF CONDUCT IN TOURISM AND THEIR IMPACT ON SUSTAINABLE TOURISM." Acta turistica, vol. 22, br. 2, 2010, str. 221-246. https://hrcak.srce.hr/70627. Citirano 16.01.2019.
Chicago 17th Edition
Bučar, Kristina, Sanela Škorić i Darko Prebežac. "CODES OF CONDUCT IN TOURISM AND THEIR IMPACT ON SUSTAINABLE TOURISM." Acta turistica 22, br. 2 (2010): 221-246. https://hrcak.srce.hr/70627
Harvard
Bučar, K., Škorić, S., i Prebežac, D. (2010). 'CODES OF CONDUCT IN TOURISM AND THEIR IMPACT ON SUSTAINABLE TOURISM', Acta turistica, 22(2), str. 221-246. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/70627 (Datum pristupa: 16.01.2019.)
Vancouver
Bučar K, Škorić S, Prebežac D. CODES OF CONDUCT IN TOURISM AND THEIR IMPACT ON SUSTAINABLE TOURISM. Acta turistica [Internet]. 2010 [pristupljeno 16.01.2019.];22(2):221-246. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70627
IEEE
K. Bučar, S. Škorić i D. Prebežac, "CODES OF CONDUCT IN TOURISM AND THEIR IMPACT ON SUSTAINABLE TOURISM", Acta turistica, vol.22, br. 2, str. 221-246, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70627. [Citirano: 16.01.2019.]

Sažetak
Turizam je velik i složen sustav koji, ukoliko želi dugoročno biti uspješan, treba u svom planiranju i razvoju implementirati osnovne postulate održivosti. U kreiranju takvoga razvoja značajnu ulogu ima javni sektor, no i dobrovoljne inicijative, posebno kada se radi o kreiranju odre¬đenih mjera usmjerenih prema ponašanjima turista te povećanju svijesti o učincima njihova neadek¬vatnog i neodgovornog ponašanja. U radu se daje prikaz najvažnijih dobrovoljnih inicijativa i pravila ponašanja u turizmu te se analizira njihov utjecaj na ponašanje sudionika u turističkim kretanjima. U fokusu su globalne i lokalne dobrovoljne inicijative usmjerene na ponašanje u turizmu ili tkz. Codes of Conduct. Na globalnoj i lokalnoj razini postoji značajan broj ovakvih pravila, no ona nisu unifici¬rana i često su vrlo teško dostupna. Njihova implementacija nije jednostavna te bi upravo u tom seg¬mentu odgovorni marketing trebao imati važnu ulogu u kojem fokus ne bi bio na pukom privlačenju turista u destinaciju već i njihovoj senzibilizaciji s destinacijom te minimiziranjem negativnih efekata razvoja turizma.

Ključne riječi
održivi razvoj; održivi turizam; održivi marketing; pravila ponašanja u turizmu

Hrčak ID: 70627

URI
https://hrcak.srce.hr/70627

[engleski]

Posjeta: 3.333 *