hrcak mascot   Srce   HID

Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, Vol.2 No.1 Lipanj 2011.

Pregledni rad

ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU

Berislav Andrlić ; Veleučilište u Požegi

Puni tekst: hrvatski, pdf (552 KB) str. 41-50 preuzimanja: 4.214* citiraj
APA 6th Edition
Andrlić, B. (2011). ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU. Praktični menadžment, 2 (1), 41-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71846
MLA 8th Edition
Andrlić, Berislav. "ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU." Praktični menadžment, vol. 2, br. 1, 2011, str. 41-50. https://hrcak.srce.hr/71846. Citirano 19.07.2018.
Chicago 17th Edition
Andrlić, Berislav. "ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU." Praktični menadžment 2, br. 1 (2011): 41-50. https://hrcak.srce.hr/71846
Harvard
Andrlić, B. (2011). 'ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU', Praktični menadžment, 2(1), str. 41-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/71846 (Datum pristupa: 19.07.2018.)
Vancouver
Andrlić B. ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU. Praktični menadžment [Internet]. 30.06.2011. [pristupljeno 19.07.2018.];2(1):41-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71846
IEEE
B. Andrlić, "ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU", Praktični menadžment, vol.2, br. 1, str. 41-50, Srpanj 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71846. [Citirano: 19.07.2018.]

Sažetak
Prilikom određivanja ciljnih tržišta i razvijanja marketinških mikseva, marketinški stručnjaci u turizmu se moraju se suočiti s mnogo varijabli koje se nalaze u okolini marketinga. Analiza okružja je proces ocjene i interpretacije informacija dobivenih istraživanjem okružja. Usporedno s razvojem svjetskog turizma, broj dominantnih čimbenika u marketinškom okruženju se povećava. Specifičan odnos između turizma i njegovog marketinškog okruženja podrazumijeva činjenicu da je potrebno mnogo pomnije promišljati i razumijevati utjecaj okruženja od onog kakvo je u drugim granama gospodarstva. Eksterno okruženje bilo koje gospodarske grane, a posebice turizma, sadrži mnoštvo međusobno zavisnih čimbenika koje je nužno na određeni način identificirati i klasificirati.

Ključne riječi
marketing; tehnologija; SCEPTICAL analiza

Hrčak ID: 71846

URI
https://hrcak.srce.hr/71846

Posjeta: 5.374 *