hrcak mascot   Srce   HID

Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, Vol.2 No.1 Lipanj 2011.

Pregledni rad

ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU

Berislav Andrlić ; Veleučilište u Požegi

Puni tekst: hrvatski, pdf (552 KB) str. 41-50 preuzimanja: 3.842* citiraj
APA
Andrlić, B. (2011). ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU. Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 2(1), 41-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71846

Sažetak
Prilikom određivanja ciljnih tržišta i razvijanja marketinških mikseva, marketinški stručnjaci u turizmu se moraju se suočiti s mnogo varijabli koje se nalaze u okolini marketinga. Analiza okružja je proces ocjene i interpretacije informacija dobivenih istraživanjem okružja. Usporedno s razvojem svjetskog turizma, broj dominantnih čimbenika u marketinškom okruženju se povećava. Specifičan odnos između turizma i njegovog marketinškog okruženja podrazumijeva činjenicu da je potrebno mnogo pomnije promišljati i razumijevati utjecaj okruženja od onog kakvo je u drugim granama gospodarstva. Eksterno okruženje bilo koje gospodarske grane, a posebice turizma, sadrži mnoštvo međusobno zavisnih čimbenika koje je nužno na određeni način identificirati i klasificirati.

Ključne riječi
marketing; tehnologija; SCEPTICAL analiza

Hrčak ID: 71846

URI
https://hrcak.srce.hr/71846

Posjeta: 4.900 *