Pregledni rad
ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU
Berislav Andrlić
; Veleučilište u Požegi
Sažetak
Prilikom određivanja ciljnih tržišta i razvijanja marketinških mikseva, marketinški stručnjaci u turizmu se moraju se suočiti s mnogo varijabli koje se nalaze u okolini marketinga. Analiza okružja je proces ocjene i interpretacije informacija dobivenih istraživanjem okružja. Usporedno s razvojem svjetskog turizma, broj dominantnih čimbenika u marketinškom okruženju se povećava. Specifičan odnos između turizma i njegovog marketinškog okruženja podrazumijeva činjenicu da je potrebno mnogo pomnije promišljati i razumijevati utjecaj okruženja od onog kakvo je u drugim granama gospodarstva. Eksterno okruženje bilo koje gospodarske grane, a posebice turizma, sadrži mnoštvo međusobno zavisnih čimbenika koje je nužno na određeni način identificirati i klasificirati.
Ključne riječi
marketing; tehnologija; SCEPTICAL analiza
Hrčak ID:
71846
URI
Datum izdavanja:
30.6.2011.
Posjeta: 12.062 *