hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta

Maja Martinović ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska
Valentina Pirić ; Tomić & Co. d.o.o., Zagreb, Hrvatska
Andrijana Mušura   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3120-8862 ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (176 KB) str. 531-548 preuzimanja: 736* citiraj
APA 6th Edition
Martinović, M., Pirić, V. i Mušura, A. (2011). Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta. Obnovljeni život, 66. (4.), 531-548. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/74287
MLA 8th Edition
Martinović, Maja, et al. "Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta." Obnovljeni život, vol. 66., br. 4., 2011, str. 531-548. https://hrcak.srce.hr/74287. Citirano 26.06.2019.
Chicago 17th Edition
Martinović, Maja, Valentina Pirić i Andrijana Mušura. "Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta." Obnovljeni život 66., br. 4. (2011): 531-548. https://hrcak.srce.hr/74287
Harvard
Martinović, M., Pirić, V., i Mušura, A. (2011). 'Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta', Obnovljeni život, 66.(4.), str. 531-548. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/74287 (Datum pristupa: 26.06.2019.)
Vancouver
Martinović M, Pirić V, Mušura A. Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta. Obnovljeni život [Internet]. 2011 [pristupljeno 26.06.2019.];66.(4.):531-548. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/74287
IEEE
M. Martinović, V. Pirić i A. Mušura, "Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta", Obnovljeni život, vol.66., br. 4., str. 531-548, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/74287. [Citirano: 26.06.2019.]

Sažetak
U radu autori iznose postavke moderne marketinške koncepcije i kritiku marketinške prakse vezanu uz etička pitanja. Riječ je i o manipulirajućem marketingu, zavaravanju i obmanama zbog kojih se s pravom možemo pitati ide li sve u smjeru koji društvo kao cjelina priželjkuje. U radu se detaljnije opisuju neka etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta te se za ilustraciju analiziraju pojedini slučajevi iz hrvatske poslovne prakse. To se povezuje i s mišljenjem hrvatskih građana o aktualnim etičkim pitanjima do kojeg se došlo putem istraživanja koje provodi agencija za tržišna istraživanja, GfK – Croatia. Predlažu se načini primjene etike u hrvatskoj poslovnoj praksi te se razmatra postojeći Kodeks o etičnom poslovanju, Zakon o zaštiti potrošača i Nacionalni program zaštite potrošača, s posebnim osvrtom na pitanja vezana uz proizvode. Razmatraju se i postojeći načini zaštite potrošača te njezini nositelji u Republici Hrvatskoj.

Ključne riječi
poslovna etika; proizvod; marketinška koncepcija; marketinški splet; zaštita potrošača; primjena etike u poslovnoj praksi; manipulirajući marketing

Hrčak ID: 74287

URI
https://hrcak.srce.hr/74287

[engleski]

Posjeta: 1.669 *