Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Primjena direktnoga marketinga na obitelj kao krajnjega potrošača

Lana Kosić ; Anfap d.o.o.


Puni tekst: hrvatski pdf 169 Kb

str. 105-119

preuzimanja: 2.934

citiraj


Sažetak

U radu se istražuje i analizira primjena direktnoga marketinga na obitelj kao specifičnoga potrošača na tržištu krajnje potrošnje. Iznosi se sažeti pregled njegovih temeljnih obilježja kao jedne od danas najvažnijih marketinških aktivnosti koje omogućuju neposrednu, individualnu i dvosmjernu komunikaciju s krajnjim potrošačem. Sažeto se opisuju i specifičnosti ponašanja obitelji kao potrošačke jedinice na tržištu krajnje potrošnje i upućuje se na trendove koji utječu na potrošačko ponašanje obitelji. Posebice su istaknuta obilježja tržišne niše koju čine mlade obitelji, tj. obitelji s malom djecom (tzv. segment -9 do +9), a koja je iznimno zanimljiva marketinškim stručnjacima. U radu je opisano provedeno istraživanje o zadovoljstvu mladih obitelji programima direktnoga marketinga u Republici Hrvatskoj. Istraživanjem su potvrđene pretpostavke o prikladnosti primjene direktnih marketinških aktivnosti za izgradnju dugoročnih odnosa s obitelji kao krajnjim potrošačem te za stvaranje lojalnih potrošača - mladih obitelji koje aktivno traže informacije o proizvodima i uslugama.

Ključne riječi

direktni marketing; tržište krajnje potrošnje; obitelj; životni ciklus obitelji

Hrčak ID:

74455

URI

https://hrcak.srce.hr/74455

Datum izdavanja:

15.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.240 *