APA 6th Edition Kunac, J. (2011). NOVI MODELI BANKARSKE KOMUNIKACIJE. Informatologia, 44 (4), 341-346. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/76109
MLA 8th Edition Kunac, Jadranka. "NOVI MODELI BANKARSKE KOMUNIKACIJE." Informatologia, vol. 44, br. 4, 2011, str. 341-346. https://hrcak.srce.hr/76109. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition Kunac, Jadranka. "NOVI MODELI BANKARSKE KOMUNIKACIJE." Informatologia 44, br. 4 (2011): 341-346. https://hrcak.srce.hr/76109
Harvard Kunac, J. (2011). 'NOVI MODELI BANKARSKE KOMUNIKACIJE', Informatologia, 44(4), str. 341-346. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/76109 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver Kunac J. NOVI MODELI BANKARSKE KOMUNIKACIJE. Informatologia [Internet]. 2011 [pristupljeno 18.04.2021.];44(4):341-346. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/76109
IEEE J. Kunac, "NOVI MODELI BANKARSKE KOMUNIKACIJE", Informatologia, vol.44, br. 4, str. 341-346, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/76109. [Citirano: 18.04.2021.]
Sažetak Bankarsko poslovanje prolazi kroz duboke transformacije zahvaljujući intenzivnoj primjeni ICT rješenja. Govori se o nečemu što teoretičari bankarskih trendova poput Bretta Kinga već nazivaju Bank 2.0. Poveznica s Webom 2.0 i više je nego očita, a jedna od glavnih teza je kako suvremeno bankarsko poslovanje rapidno ubrzava pod naletom novih tehnologija pri čemu je Internet samo početak i osnova tog ubrzanja, a dodatni zamah daju platforme i servisi poput Blackberryja i društvenih mreža. Očekivanja korisnika značajno su se promijenila - s jedne strane to ukida tradicionalnu ulogu banaka kao mjesta gdje se čeka na šalterima ili sjedi kod osobnog bakara, ali istovremeno pruža cijeli niz novih mogućnosti za usluge koje će koristiti prednosti novih tehnologija.