APA 6th Edition Pavlinušić, E. i Kelić, M. (2011). Utjecaj poučavanja na ovladanost povratnim glagolima u hrvatskome kao inome jeziku. Lahor, 1 (11), 5-22. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/79576
MLA 8th Edition Pavlinušić, Eva i Maja Kelić. "Utjecaj poučavanja na ovladanost povratnim glagolima u hrvatskome kao inome jeziku." Lahor, vol. 1, br. 11, 2011, str. 5-22. https://hrcak.srce.hr/79576. Citirano 25.02.2021.
Chicago 17th Edition Pavlinušić, Eva i Maja Kelić. "Utjecaj poučavanja na ovladanost povratnim glagolima u hrvatskome kao inome jeziku." Lahor 1, br. 11 (2011): 5-22. https://hrcak.srce.hr/79576
Harvard Pavlinušić, E., i Kelić, M. (2011). 'Utjecaj poučavanja na ovladanost povratnim glagolima u hrvatskome kao inome jeziku', Lahor, 1(11), str. 5-22. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/79576 (Datum pristupa: 25.02.2021.)
Vancouver Pavlinušić E, Kelić M. Utjecaj poučavanja na ovladanost povratnim glagolima u hrvatskome kao inome jeziku. Lahor [Internet]. 2011 [pristupljeno 25.02.2021.];1(11):5-22. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79576
IEEE E. Pavlinušić i M. Kelić, "Utjecaj poučavanja na ovladanost povratnim glagolima u hrvatskome kao inome jeziku", Lahor, vol.1, br. 11, str. 5-22, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/79576. [Citirano: 25.02.2021.]
Sažetak U radu se raspravlja ovladavanje povratnim glagolima u hrvatskome kao J2. Na početku rada daje se kratki prikaz i podjela povratnih glagola u suvremenim hrvatskim gramatikama i gramatičkome opisu, a potom opisuje način kako se povratnim glagolima pristupa u priručnicima za učenje hrvatskoga kao J2. Istraživanjem se željelo utvrditi razlike u ovladavanju pojedinim skupinama povratnih glagola i utjecaj izravnoga poučavanja na ovladanost povratnosti: naučenost i usvojenost. Početna je pretpostavka da će se glagoli iz skupine pravih povratnih glagola lakše usvojiti nego ostali povratni glagoli. Provjeravalo se i kako poučavanje utječe na ispitanike različitoga stupnja poznavanja hrvatskoga. Sudionici su polaznici individualne nastave hrvatskoga kao J2 kojima je engleski materinski ili prvi jezik. Trebali su opisati radnje na slikama služeći se jednostavnim rečenicama sa subjektom i predikatom. Neke su od slika zahtijevale povratne glagole sa zamjenicom se, druge povratne glagole sa česticom se, a treće su tražile nepovratne glagole. Razina usvojenosti povratnih glagola mjerila se u tri vremenske točke: prije i neposredno poslije poučavanja te nakon mjesec dana.