Skip to the main content

Original scientific paper

USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA

Diana Atanasov-Piljek ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Igor Topolovac ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb


Full text: croatian pdf 749 Kb

page 252-263

downloads: 1.495

cite

Full text: english pdf 753 Kb

page 372-384

downloads: 373

cite


Abstract

Cilj istraživanja bio je ispitati jesu li studenti učiteljskog studija, koji su slušali kolegije glazbe na studiju prije primjene načela Bolonjske deklaracij,e manje uspješni od studenata učiteljskog studija koji su slušali kolegije glazbe nakon primjene Bolonjske deklaracije. U istraživanju je sudjelovalo 152 studenta/icE, apsolventa/ica i diplomiranih učitelja/ica razredne nastave. Podaci su prikupljeni metodom prikupljanja podataka iz postojeće dokumentacije, njihova uspoređivanja i analiziranja. Ovim istraživanjem utvrđena je značajna razlika u uspješnosti studenata iz glazbenih kolegija, pojedinačno i ukupno, prije i poslije primjene bolonjskih programa. Rezultati upućuju na potrebu daljnjeg praćenja razvoja visokoškolskog obrazovnog sustava u Hrvatskoj.

Keywords

uspješnost; kolegiji glazbe; Bolonjska deklaracija; bolonjski sustav studiranja; integrirano poučavanje

Hrčak ID:

81792

URI

https://hrcak.srce.hr/81792

Publication date:

7.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 3.121 *