Izvorni znanstveni članak
Stavovi učenika prema glazbi i nastavi glazbene kulture
Snježana Dobrota
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Ina Reić Ercegović
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Sažetak
U radu se istražuju stavovi učenika trećih razreda osnovne škole prema Glazbenoj kulturi i prema glazbi općenito. Izabrane su dvije varijable, spol i vrsta škole (škola-vježbaonica i škola u kojoj glazbenu nastavu realizira razredni učitelj), te je istražen njihov utjecaj na učeničke stavove. Rezultati potvrđuju kako učenici imaju pozitivan stav prema Glazbenoj kulturi i prema glazbi općenito. Nadalje, učenice imaju pozitivniji stav prema Glazbenoj kulturi negoli učenici. Nije potvrđen utjecaj vrste škole na stavove prema Glazbenoj kulturi, niti prema glazbi općenito, iako je uočeno bolje poznavanje nastavnih sadržaja kod učenika iz škola-vježbaonica. S obzirom na uočene trendove opadanja interesa prema „školskoj glazbi“ i glazbenoj nastavi u dobi oko dvanaeste godine (Siebenaler, 2008.), autorice sugeriraju mogućnost provođenja sličnog istraživanja s učenicima viših razreda osnovne škole, te sa srednjoškolcima.
Ključne riječi
glazbena nastava; glazbene aktivnosti; glazbena kultura; stavovi učenika; vrsta škole
Hrčak ID:
82183
URI
Datum izdavanja:
30.6.2011.
Posjeta: 1.866 *