hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Stavovi učenika osmih razreda osnovne škole o nastavnom predmetu likovna kultura

Dubravka Kuščević ; Filozofski fakultet u Splitu, Hrvatska
Marija Brajčić ; Filozofski fakultet u Splitu, Hrvatska
Irena Mišurac Zorica ; Filozofski fakultet u Splitu, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (180 KB) str. 189-198 preuzimanja: 726* citiraj
APA 6th Edition
Kuščević, D., Brajčić, M. i Mišurac Zorica, I. (2009). Stavovi učenika osmih razreda osnovne škole o nastavnom predmetu likovna kultura. Školski vjesnik, 58 (2.), 189-198. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82595
MLA 8th Edition
Kuščević, Dubravka, et al. "Stavovi učenika osmih razreda osnovne škole o nastavnom predmetu likovna kultura." Školski vjesnik, vol. 58, br. 2., 2009, str. 189-198. https://hrcak.srce.hr/82595. Citirano 21.09.2020.
Chicago 17th Edition
Kuščević, Dubravka, Marija Brajčić i Irena Mišurac Zorica. "Stavovi učenika osmih razreda osnovne škole o nastavnom predmetu likovna kultura." Školski vjesnik 58, br. 2. (2009): 189-198. https://hrcak.srce.hr/82595
Harvard
Kuščević, D., Brajčić, M., i Mišurac Zorica, I. (2009). 'Stavovi učenika osmih razreda osnovne škole o nastavnom predmetu likovna kultura', Školski vjesnik, 58(2.), str. 189-198. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82595 (Datum pristupa: 21.09.2020.)
Vancouver
Kuščević D, Brajčić M, Mišurac Zorica I. Stavovi učenika osmih razreda osnovne škole o nastavnom predmetu likovna kultura. Školski vjesnik [Internet]. 2009 [pristupljeno 21.09.2020.];58(2.):189-198. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82595
IEEE
D. Kuščević, M. Brajčić i I. Mišurac Zorica, "Stavovi učenika osmih razreda osnovne škole o nastavnom predmetu likovna kultura", Školski vjesnik, vol.58, br. 2., str. 189-198, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82595. [Citirano: 21.09.2020.]

Sažetak
Svrha je ovoga rada bila istražiti položaj nastavnog predmeta likovna kultura kroz evaluaciju, refl eksiju i stavove učenika osmih razreda osnovne škole. Istraživanje je
provedeno na uzorku od 303 učenika osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije.
Iz istraživanja ističemo najvažnije rezultate: 45,5% učenika nezadovoljno je sadašnjom satnicom nastave likovne kulture i smatra da je treba povećati barem za
još jedan sat tjedno. Sudjelovanje u likovnim aktivnostima voli 34,3% učenika i jako voli 22,4% učenika, što je gotovo polovica ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju
da najveći postotak, 38% učenika, izjavljuje kako su se u okvirima ovog nastavnog predmeta naučili služiti likovnim tehnikama i materijalima. Veliki postotak učenika
(njih 57,8%) nema naviku posjećivanja muzeja i galerija ni likovnih izložaba, a 54,1% učenika smatra utjecaj nastave likovne kulture na formiranje njihova osobnog likovnog ukusa osrednjim. Bavljenje likovnim aktivnostima uže ili šire obitelji učenika pozitivno utječe na procjenu vrijednosti nastavnog predmeta Likovna kultura, dok varijable spol i školski uspjeh ne utječu na procjenu vrijednosti nastavnog predmeta kod učenika osmih razreda.

Ključne riječi
učenik; vrednovanje; stavovi; nastava likovne kulture; osnovna škola

Hrčak ID: 82595

URI
https://hrcak.srce.hr/82595

[engleski]

Posjeta: 1.152 *