hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Suvremene koncepcije profesionalne pripreme i obrazovanja učitelja

Radmila Bogosavljević ; Pedagoški fakultet u Somboru (Srbija)

Puni tekst: hrvatski, pdf (234 KB) str. 259-258 preuzimanja: 658* citiraj
APA 6th Edition
Bogosavljević, R. (2008). Suvremene koncepcije profesionalne pripreme i obrazovanja učitelja. Školski vjesnik, 57 (3. - 4.), 259-258. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82623
MLA 8th Edition
Bogosavljević, Radmila. "Suvremene koncepcije profesionalne pripreme i obrazovanja učitelja." Školski vjesnik, vol. 57, br. 3. - 4., 2008, str. 259-258. https://hrcak.srce.hr/82623. Citirano 30.11.2021.
Chicago 17th Edition
Bogosavljević, Radmila. "Suvremene koncepcije profesionalne pripreme i obrazovanja učitelja." Školski vjesnik 57, br. 3. - 4. (2008): 259-258. https://hrcak.srce.hr/82623
Harvard
Bogosavljević, R. (2008). 'Suvremene koncepcije profesionalne pripreme i obrazovanja učitelja', Školski vjesnik, 57(3. - 4.), str. 259-258. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82623 (Datum pristupa: 30.11.2021.)
Vancouver
Bogosavljević R. Suvremene koncepcije profesionalne pripreme i obrazovanja učitelja. Školski vjesnik [Internet]. 2008 [pristupljeno 30.11.2021.];57(3. - 4.):259-258. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82623
IEEE
R. Bogosavljević, "Suvremene koncepcije profesionalne pripreme i obrazovanja učitelja", Školski vjesnik, vol.57, br. 3. - 4., str. 259-258, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82623. [Citirano: 30.11.2021.]

Sažetak
Da bi se bolje razumio obrazovni sustav profesionalne pripreme i obrazovanja budućeg učiteljskog kadra, osim potrebnog poznavanja vlastitih mogućnosti i potreba u tom smislu, važno je poznavati i iskustva drugih zemalja, u pogledu rješenja, mogućnosti, koncepcija i tendencija u pripremi, tj. obrazovanju budućih učitelja. U ovom radu dan je osvrt na iskustva u obrazovanju učitelja u nekoliko zemalja u Europi, danas. Uz sagledavanje sličnosti i razlika, učinjen je pokušaj da se izvuku korisne analogije, koje bi mogle biti u funkciji uspješnog osmišljavanja, inoviranja ili daljeg osuvremenjivanja koncepcije suvremenog obrazovanja učitelja. U radu je dan kratak prikaz obrazovanja učitelja danas, u Finskoj, Mađarskoj, Norveškoj, Švedskoj, Danskoj, Nizozemskoj, Francuskoj i Njemačkoj, kako bi se na osnovi komparativnog promatranja uočile sličnosti i razlike, na osnovi kojih bi se mogle naznačiti tendencije i korisne smjernice u obliku mogućih rješenja u pripremi budućeg učiteljskog kadra, kada se govori o europskome obrazovnom prostoru.

Ključne riječi
koncepcija obrazovanja; obrazovanje učitelja; kurikulum; osnovna škola

Hrčak ID: 82623

URI
https://hrcak.srce.hr/82623

[engleski]

Posjeta: 1.213 *