Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Novi mediji i nova kultura učenja

Stjepan Rodek ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 231 Kb

str. 9-28

preuzimanja: 4.058

citiraj


Sažetak

U raspravi se kritički analizira nastanak nove kulture učenja potpomognute razvitkom digitalnih medija. U prvom dijelu analizira se pojam nove kulture učenja i navode njezina bitna obilježja. U tom okviru obrađuju se i brojni novi oblici učenja, posebno u kontekstu obrazovanja odraslih i cjeloživotnog obrazovanja. Primjena novih medija i novih oblika učenja izazvala je značajne promjene u tradicionalnoj kulturi poučavanja. U analizi tih promjena polazi se od konstruktivističke paradigme učenja koja je bitno promijenila neke spoznaje o prirodi procesa učenja i poučavanja. S tim u skladu razmatraju se i problemi nove organizacije učenja i nastave, te uloga nastavnika u tim procesima. Posebno se razmatra i značenje koje nova WEB 2.0 tehnologija ima za obrazovanje.

Ključne riječi

novi mediji; kultura učenja; novi oblici učenja; didaktički aranžman; okolina učenja; digitalni svjetovi učenja; uloga nastavnika

Hrčak ID:

82749

URI

https://hrcak.srce.hr/82749

Datum izdavanja:

30.1.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 8.527 *