Izvorni znanstveni članak
Korelati pozitivnih, negativnih i ambivalentnih gledišta učitelja o darovitosti
Mira Čudina-Obradović
; Učiteljski fakultet, Zagreb
Tatjana Posavec
; Prva osnovna škola Varaždin, Varaždin
Sažetak
Provedeno je istraživanje među učiteljicama/učiteljima Varaždinske županije (ukupno 241 ispitanik) da bi se odredila pozitivnost, negativnost i ambivalentnost njihovih gledišta o darovitosti i radu s darovitim učenicima, i to primjenom ljestvica za mjerenje pozitivnosti i negativnosti gledišta i određenjem ambivalentnog gledišta o darovitosti. Određivanjem statističke značajnosti razlika između skupina učitelja različitih osobina te određivanjem povezanosti između tih osobina i pozitivnosti ili ambivalentnosti gledišta o darovitosti postignut je zaključak da su najvažnije četiri varijable povezane s pozitivnošću ili ambivalentnošću gledišta o darovitosti: dužina učiteljskog staža, ugoda iskustva rada s darovitima, zaokupljenost učiteljskim radom i zadovoljstvo u radu.
Ključne riječi
Daroviti učenici; darovitost; gledišta učitelja o darovitosti i darovitim učenicima
Hrčak ID:
82827
URI
Datum izdavanja:
15.10.2009.
Posjeta: 2.817 *