Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Senzorna integracija u radu s učenicima s autizmom

Dragana Mamić ; Centar za autizam, Zagreb
Rea Fulgosi Masnjak ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Ljiljana Pintarić Mlinar ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 791 Kb

str. 69-84

preuzimanja: 8.599

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja bio je procijeniti senzornu integraciju u učenika s autizmom. Ispitan je uzorak od 27 korisnika, oba spola osnovnoškolske dobi iz Centra za autizam u Zagrebu.
U radu je primijenjen Sustav za procjenu i utvrđivanje disfunkcije senzorne integracije, Viola, 2002., (prijevod i adaptacija pripremljena za standardizaciju, Fulgosi- Masnjak, Osmančević, Lang, 2004.) u dvije vremenske točke (inicijalno i finalno).
Zbog utvrđenih poteškoća senzorne integracije za svakoga je ispitanika izrađen individualizirani program poticanja senzorne integracije koji su, osim voditelja programa, provodili i edukacijski rehabilitatori tijekom cijele školske godine. Dobivene su statistički značajne razlike između inicijalnih i finalnih rezultata, što govori u prilog učinkovitosti primijenjenih individualiziranih programa poticanja senzorne integracije u učenika s autizmom.

Ključne riječi

senzorna integracija; disfunkcija senzorne integracije; učenici s autizmom; individualizirani programi poticanja

Hrčak ID:

82837

URI

https://hrcak.srce.hr/82837

Datum izdavanja:

15.1.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 11.215 *