Ostalo
Projektna nastava: uređenje školskoga cvjetnjaka
Anka Grman
; OŠ Barilović, Barilović
Sažetak
„Čitav život je jedno veliko zajedničko događanje djece i odraslih pa je vezivanje života i škole poželjno u svakom pogledu kao dio pripreme mladih naraštaja za odgovornosti što ih čekaju.“ (Matijević, 2008.)
Rad pokazuje primjer suradnje učenika, učitelja i roditelja u izradi projekta Uređenje školskoga cvjetnjaka. Ostvarene su neke etape, a projekt je u tijeku. Roditelji su ravnopravni sudionici u projektu. Sudjelovali su u pripremi tla, sadnji i zaštiti biljaka od mraza. U suradnji s roditeljima i drugim učiteljima učenici su prikupljali podatke i radili prezentacije o raznim biljkama posađenim u našem cvjetnjaku. Na kraju školske godine sve smo dječje radove (likovne, literarne, izlaganja) prikupili u razrednu mapu (otisnuli smo svoj razredni list)
te ju predstavili učenicima svih razreda naše škole, roditeljima i građanima na završnoj školskoj svečanosti. Također smo sudjelovali na Smotri učeničkih zadruga (uz Power Point prezentaciju) i u školskom listu Barilko.
Ključne riječi
školski cvjetnjak; estetsko uređenje okoliša; suradnja roditelja i škole; korelacija
Hrčak ID:
82854
URI
Datum izdavanja:
15.4.2010.
Posjeta: 3.282 *