Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32728/mo.07.2.2012.09
KOOPERATIVNO UČENJE U NASTAVI MLAĐIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE
Azra Džaferagić-Franca
orcid.org/0000-0002-8706-209X
; Zavod za javno zdravstvo TK, Tuzla (Bosna i Hercegovina)
Ruža Tomić
; Filozofski fakultet u Tuzli (Bosna i Hercegovina)
Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati ispitivanja stavova nastavnika o primjeni kooperativnog učenja u nastavi među učenicima mlađih razreda osnovne škole. Cilj rada je bio ispitati i utvrditi koliko nastavnici često primjenjuju kooperativno učenje u razrednoj nastavi i koliko se ova strategija učenja pokazala efikasnom.
Od metoda u radu je korištena metoda teorijske analize i servej istraživačka metoda, a od instrumenata anketni upitnik konstruiran za namjere ovog istraživanja.
Rezultati istraživanja pokazuju da je kooperativno učenje često primjenjivana strategija učenja u okviru svih nastavnih predmeta u mlađim razredima osnovne škole, da se u radu koriste različite strategije, da se najčešće koristi u nastavi sljedećih predmeta: Moja okolina, Fizički odgoj i Matematika, da većina učenika, blizu 93%, vrlo rado ili rado prihvata ovaj način učenja, kao i većina roditelja. Nastavnicima bi u budućnosti trebalo pružiti intenzivniju podršku nadležnih stručnjaka i institucija u cilju nesmetane implementacije kooperativnog učenja u mlađim razredima osnovne škole.
Ključne riječi
kooperativno učenje; mlađi razredi; osnovna škola
Hrčak ID:
83751
URI
Datum izdavanja:
23.6.2012.
Posjeta: 5.773 *