hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

BUSINESS INTELLIGENCE U HRVATSKOM GOSPODARSTVU

Mirko Bilandžić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Benjamin Čulig ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Danijela Lucić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Martina Putar-Novoselec ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Jelena Jakšić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (281 KB) str. 9-27 preuzimanja: 2.751* citiraj
APA 6th Edition
Bilandžić, M., Čulig, B., Lucić, D., Putar-Novoselec, M. i Jakšić, J. (2012). BUSINESS INTELLIGENCE U HRVATSKOM GOSPODARSTVU. Poslovna izvrsnost, 6 (1), 9-27. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/84678
MLA 8th Edition
Bilandžić, Mirko, et al. "BUSINESS INTELLIGENCE U HRVATSKOM GOSPODARSTVU." Poslovna izvrsnost, vol. 6, br. 1, 2012, str. 9-27. https://hrcak.srce.hr/84678. Citirano 30.05.2020.
Chicago 17th Edition
Bilandžić, Mirko, Benjamin Čulig, Danijela Lucić, Martina Putar-Novoselec i Jelena Jakšić. "BUSINESS INTELLIGENCE U HRVATSKOM GOSPODARSTVU." Poslovna izvrsnost 6, br. 1 (2012): 9-27. https://hrcak.srce.hr/84678
Harvard
Bilandžić, M., et al. (2012). 'BUSINESS INTELLIGENCE U HRVATSKOM GOSPODARSTVU', Poslovna izvrsnost, 6(1), str. 9-27. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/84678 (Datum pristupa: 30.05.2020.)
Vancouver
Bilandžić M, Čulig B, Lucić D, Putar-Novoselec M, Jakšić J. BUSINESS INTELLIGENCE U HRVATSKOM GOSPODARSTVU. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2012 [pristupljeno 30.05.2020.];6(1):9-27. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84678
IEEE
M. Bilandžić, B. Čulig, D. Lucić, M. Putar-Novoselec i J. Jakšić, "BUSINESS INTELLIGENCE U HRVATSKOM GOSPODARSTVU", Poslovna izvrsnost, vol.6, br. 1, str. 9-27, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84678. [Citirano: 30.05.2020.]

Sažetak
Business intelligence podrazumijeva proces prikupljanja podataka i informacija iz unutarnje i vanjske poslovne okoline te njihovo pretvaranje u poslovna znanja na temelju kojih se donose poslovne odluke. To je strateški menadžerski resurs i presudan čimbenik
za formuliranje kvalitetnih poslovnih strategija. U gospodarstvima diljem svijeta business intelligence je institucionalizirana zasebna poslovna funkcija u visokom postotku: u državama Europske unije u rasponu od 73% do 96%, a na svjetskoj razini 87%. U radu
su prikazani rezultati istraživanja primjene business intelligencea u tvrtkama u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je, u razdoblju listopad 2010. - travanj 2011., provedeno metodom online ankete na uzorku od 1.000 najvećih (prema prihodu) hrvatskih tvrtki. Prema rezultatima istraživanja, 19% tvrtki u Hrvatskoj ima zasebne business intelligence organizacijske odjele, dok se 57% tvrtki povremeno unutar ostalih poslovnih aktivnosti bavi business
intelligence područjem.

Ključne riječi
business intelligence; poslovne informacije; strateški menadžment; hrvatsko gospodarstvo

Hrčak ID: 84678

URI
https://hrcak.srce.hr/84678

[engleski]

Posjeta: 4.244 *