Informatologia, Vol. 39 No. 4, 2006.
Pregledni rad
Informatička pismenost i informatizacija obrazovanja
Đorđe Nadrljanski
Sažetak
Pojam pismenosti uvijek je dio neke kulture i tradicije, on ima svoje povijesne, političke, društvene i ideološke osobitosti. No, današnje informacijsko doba povezalo je narode, kulture, znanja i poslovanje, a informacijski obojena svakodnevica, bez obzira na geografske različitosti, nametnula je nove društvene prakse, nove medije i nove načine kreiranja značenja, a time i nove interpretacije pismenosti. Uobičajeno izražavanje značenja jezikom usmjerava se prema multimedijalnom izražavanju značenja koje je multiplicirano značenjem i kontekstom slike i teksta. Ovaj rad se bavi pitanjima informacijske pismenosti i informatizacijom škole.
Ključne riječi
novi mediji; informatizacija škola; informatička pismenost
Hrčak ID:
9254
URI
Datum izdavanja:
23.12.2006.
Posjeta: 15.008 *