hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

OSNAŽIVANJE ULOGE BUDUĆIH ODGAJATELJA U OČUVANJU MENTALNOG ZDRAVLJA PREDŠKOLSKE DJECE: PROMJENE STUDIJSKOG PROGRAMA

Sanja Tatalović Vorkapić ; Učiteljski fakultet, Rijeka, Hrvatska
Nataša Vlah ; Učiteljski fakultet, Rijeka, Hrvatska
Lidija Vujičić ; Učiteljski fakultet, Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (266 KB) str. 130-143 preuzimanja: 1.132* citiraj
APA 6th Edition
Tatalović Vorkapić, S., Vlah, N. i Vujičić, L. (2012). OSNAŽIVANJE ULOGE BUDUĆIH ODGAJATELJA U OČUVANJU MENTALNOG ZDRAVLJA PREDŠKOLSKE DJECE: PROMJENE STUDIJSKOG PROGRAMA. Život i škola, LVIII (28), 130-143. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/95248
MLA 8th Edition
Tatalović Vorkapić, Sanja, et al. "OSNAŽIVANJE ULOGE BUDUĆIH ODGAJATELJA U OČUVANJU MENTALNOG ZDRAVLJA PREDŠKOLSKE DJECE: PROMJENE STUDIJSKOG PROGRAMA." Život i škola, vol. LVIII, br. 28, 2012, str. 130-143. https://hrcak.srce.hr/95248. Citirano 21.08.2019.
Chicago 17th Edition
Tatalović Vorkapić, Sanja, Nataša Vlah i Lidija Vujičić. "OSNAŽIVANJE ULOGE BUDUĆIH ODGAJATELJA U OČUVANJU MENTALNOG ZDRAVLJA PREDŠKOLSKE DJECE: PROMJENE STUDIJSKOG PROGRAMA." Život i škola LVIII, br. 28 (2012): 130-143. https://hrcak.srce.hr/95248
Harvard
Tatalović Vorkapić, S., Vlah, N., i Vujičić, L. (2012). 'OSNAŽIVANJE ULOGE BUDUĆIH ODGAJATELJA U OČUVANJU MENTALNOG ZDRAVLJA PREDŠKOLSKE DJECE: PROMJENE STUDIJSKOG PROGRAMA', Život i škola, LVIII(28), str. 130-143. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/95248 (Datum pristupa: 21.08.2019.)
Vancouver
Tatalović Vorkapić S, Vlah N, Vujičić L. OSNAŽIVANJE ULOGE BUDUĆIH ODGAJATELJA U OČUVANJU MENTALNOG ZDRAVLJA PREDŠKOLSKE DJECE: PROMJENE STUDIJSKOG PROGRAMA. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 21.08.2019.];LVIII(28):130-143. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95248
IEEE
S. Tatalović Vorkapić, N. Vlah i L. Vujičić, "OSNAŽIVANJE ULOGE BUDUĆIH ODGAJATELJA U OČUVANJU MENTALNOG ZDRAVLJA PREDŠKOLSKE DJECE: PROMJENE STUDIJSKOG PROGRAMA", Život i škola, vol.LVIII, br. 28, str. 130-143, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95248. [Citirano: 21.08.2019.]

Sažetak
Osnovni cilj unaprjeđenja studijskih programa jest nastojanje da se osigura razvoj
svih onih kompetencija koje su potrebne za adekvatno profesionalno djelovanje i razvoj. Studijski
program Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta u Rijeci
uključuje izborni kolegij Razvojna psihopatologija, a on se prvi put izvodio u akademskoj
2010./2011. godini. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove budućih odgajatelja o njihovoj
ulozi u očuvanje mentalnog zdravlja djece te o svrsishodnosti odslušanog kolegija u
tom kontekstu.
U istraživanju su sudjelovala 32 studenta (2 muškog i 30 ženskog spola) prosječne dobi od 22
godine. Primijenjena je anketa od 15 pitanja zatvorenog tipa. Sudjelovanje u anketi bilo je
dobrovoljno i anonimno, a popunjavanje je trajalo 5 minuta.
Rezultati ankete potvrdili su hipotezu o korisnosti i adekvatnosti novog kolegija pri oblikovanju
kompetencija koje su budućim odgajateljima potrebne za očuvanje mentalnog
zdravlja djece. Općenito, sve su procjene visoke i vrlo visoke, što ukazuje na sljedeće: a) da
su budući odgajatelji visoko senzibilizirani na svoju preventivnu ulogu po pitanju ranog
uočavanja i prepoznavanja rizičnih ponašanja kod djece predškolske dobi; b) da smatraju
kako su njihove kompetencije pri očuvanju mentalnog zdravlja djece osnažene; c) te da im je
u tome značajno pomogao upravo kolegij Razvojna psihopatologija.

Ključne riječi
očuvanje mentalnog zdravlja djece; razvojna psihopatologija; studijski program; uloga odgajatelja

Hrčak ID: 95248

URI
https://hrcak.srce.hr/95248

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.890 *