hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ULOGA ORGANIZIRANIH AKTIVNOSTI U KULTURNOM ŽIVOTU UČENIKA

Petra Pejić Papak ; Učiteljski fakultet, Rijeka, Hrvatska
Sabina Vidulin-Orbanić ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, Hrvatska
Anita Rončević ; Učiteljski fakultet, Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (320 KB) str. 188-202 preuzimanja: 1.193* citiraj
APA 6th Edition
Pejić Papak, P., Vidulin-Orbanić, S. i Rončević, A. (2012). ULOGA ORGANIZIRANIH AKTIVNOSTI U KULTURNOM ŽIVOTU UČENIKA. Život i škola, LVIII (28), 188-202. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/95251
MLA 8th Edition
Pejić Papak, Petra, et al. "ULOGA ORGANIZIRANIH AKTIVNOSTI U KULTURNOM ŽIVOTU UČENIKA." Život i škola, vol. LVIII, br. 28, 2012, str. 188-202. https://hrcak.srce.hr/95251. Citirano 18.05.2021.
Chicago 17th Edition
Pejić Papak, Petra, Sabina Vidulin-Orbanić i Anita Rončević. "ULOGA ORGANIZIRANIH AKTIVNOSTI U KULTURNOM ŽIVOTU UČENIKA." Život i škola LVIII, br. 28 (2012): 188-202. https://hrcak.srce.hr/95251
Harvard
Pejić Papak, P., Vidulin-Orbanić, S., i Rončević, A. (2012). 'ULOGA ORGANIZIRANIH AKTIVNOSTI U KULTURNOM ŽIVOTU UČENIKA', Život i škola, LVIII(28), str. 188-202. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/95251 (Datum pristupa: 18.05.2021.)
Vancouver
Pejić Papak P, Vidulin-Orbanić S, Rončević A. ULOGA ORGANIZIRANIH AKTIVNOSTI U KULTURNOM ŽIVOTU UČENIKA. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 18.05.2021.];LVIII(28):188-202. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95251
IEEE
P. Pejić Papak, S. Vidulin-Orbanić i A. Rončević, "ULOGA ORGANIZIRANIH AKTIVNOSTI U KULTURNOM ŽIVOTU UČENIKA", Život i škola, vol.LVIII, br. 28, str. 188-202, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95251. [Citirano: 18.05.2021.]

Sažetak
U ovom radu analiziran je pojam kulture kao složena i višeznačna cjelina. Predmet
istraživanja bio je usmjeren na posjete učenika kulturnim ustanovama (kazalište, muzeji, galerije,
knjižnice, kino) te njihovo uključivanje u programe koje te ustanove nude. 343 učenika
osnovnoškolske dobi odgovorima je iskazalo mjeru učestalosti posjeta kulturnim ustanovama
iz koje je vidljivo da najčešće posjećuju knjižnicu (63 % učenika više od 10 puta godišnje),
dok su posjete galeriji rijetke (61% učenika nikada nije bilo u galeriji), i to isključivo među
učenicima koji polaze likovne aktivnosti. Utvrđeno je da školski prijatelji (24,8%) i roditelji
(22,7%) svojim informacijama najčešće utječu na uključivanje ostalih učenika u kulturne
aktivnosti. Ukazuje se na pridavanje značaja daljnjem pružanju podrške školama (39% učenika
izjavilo je da najčešće posjećuje kulturne ustanove sa školom) kako bi utjecale na posjete
učenika kulturnim ustanovama. Zaključuje se da posebnu pozornost treba posvetiti organizaciji
i planiranju aktivnosti te programskih sadržaja kako bi se zadovoljili i proširili kulturni
interesi djece. To se može postići obogaćivanjem sadržajne ponude kulturnih zbivanja unutar
kulturnih ustanova, pružanjem pravovremenih i korisnih informacija o aktivnostima i zbivanjima
(uz učestaliju promidžbu putem medija jer, prema procjeni ispitanika, ona izostaje) te
profesionalnom organizacijom i provedbom aktivnosti.

Ključne riječi
kultura; kulturne aktivnosti; kulturne ustanove; slobodno vrijeme; učenici

Hrčak ID: 95251

URI
https://hrcak.srce.hr/95251

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.971 *