hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

MODERATORNI UTJECAJ OKOLINE NA ODNOS IZMEĐU PODUZETNIČKE ORIJENTACIJE I POSLOVNE USPJEŠNOSTI HRVATSKIH MALIH I SREDNJIH PROIZVODNIH PODUZEĆA

Bojan Morić Milovanović ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (155 KB) str. 9-23 preuzimanja: 570* citiraj
APA 6th Edition
Morić Milovanović, B. (2012). MODERATORNI UTJECAJ OKOLINE NA ODNOS IZMEĐU PODUZETNIČKE ORIJENTACIJE I POSLOVNE USPJEŠNOSTI HRVATSKIH MALIH I SREDNJIH PROIZVODNIH PODUZEĆA. Poslovna izvrsnost, 6 (2), 9-23. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96812
MLA 8th Edition
Morić Milovanović, Bojan. "MODERATORNI UTJECAJ OKOLINE NA ODNOS IZMEĐU PODUZETNIČKE ORIJENTACIJE I POSLOVNE USPJEŠNOSTI HRVATSKIH MALIH I SREDNJIH PROIZVODNIH PODUZEĆA." Poslovna izvrsnost, vol. 6, br. 2, 2012, str. 9-23. https://hrcak.srce.hr/96812. Citirano 28.11.2020.
Chicago 17th Edition
Morić Milovanović, Bojan. "MODERATORNI UTJECAJ OKOLINE NA ODNOS IZMEĐU PODUZETNIČKE ORIJENTACIJE I POSLOVNE USPJEŠNOSTI HRVATSKIH MALIH I SREDNJIH PROIZVODNIH PODUZEĆA." Poslovna izvrsnost 6, br. 2 (2012): 9-23. https://hrcak.srce.hr/96812
Harvard
Morić Milovanović, B. (2012). 'MODERATORNI UTJECAJ OKOLINE NA ODNOS IZMEĐU PODUZETNIČKE ORIJENTACIJE I POSLOVNE USPJEŠNOSTI HRVATSKIH MALIH I SREDNJIH PROIZVODNIH PODUZEĆA', Poslovna izvrsnost, 6(2), str. 9-23. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96812 (Datum pristupa: 28.11.2020.)
Vancouver
Morić Milovanović B. MODERATORNI UTJECAJ OKOLINE NA ODNOS IZMEĐU PODUZETNIČKE ORIJENTACIJE I POSLOVNE USPJEŠNOSTI HRVATSKIH MALIH I SREDNJIH PROIZVODNIH PODUZEĆA. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2012 [pristupljeno 28.11.2020.];6(2):9-23. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96812
IEEE
B. Morić Milovanović, "MODERATORNI UTJECAJ OKOLINE NA ODNOS IZMEĐU PODUZETNIČKE ORIJENTACIJE I POSLOVNE USPJEŠNOSTI HRVATSKIH MALIH I SREDNJIH PROIZVODNIH PODUZEĆA", Poslovna izvrsnost, vol.6, br. 2, str. 9-23, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96812. [Citirano: 28.11.2020.]

Sažetak
Poduzetnička orijentacija predstavlja strateški stav poduzeća da bude inovativno, proaktivno, sklono riziku, autonomno te agresivno nasuprot konkurenciji. Poduzetnička orijentacija, kao koncept, odnosi se na promociju poduzetničkih inicijativa na svim organizacijskim razinama prilikom formuliranja i implementiranja poslovnih strategija. Svrha je ovog članka ispitati utjecaj poduzetničke orijentacije na poslovnu uspješnost hrvatskih malih i srednjih proizvodnih poduzeća, pri čemu su fi nancijski i nefi nancijski pokazatelji promatrani kako bi se preciznije istražili višedimenzionalna gledišta navedenog odnosa. Također, u članku se ispitivao direktan i moderatoran utjecaj okoline na promatrane varijable. Rezultati ovog istraživanja korisni su kako za znanstvenike, tako i za donosioce odluka u poduzećima da bi jasnije razumjeli ulogu i značaj poduzetničke orijentacije u postizanju poslovnu uspješnosti malih i srednjih proizvodnih poduzeća u kontekstu srednje razvijene zemlje.

Ključne riječi
poduzetnička orijentacija; uspješnost; okolina; mala i srednja proizvodna poduzeća; Republika Hrvatska

Hrčak ID: 96812

URI
https://hrcak.srce.hr/96812

[engleski]

Posjeta: 1.071 *