hrcak mascot   Srce   HID

Poslovna izvrsnost : znanstveni časopis za promicanje kulture kvalitete i poslovne izvrsnosti, Vol.6 No.2 Prosinac 2012.

Prethodno priopćenje

PRIMJENA MODELA ZA MJERENJE KVALITETE WEB MJESTA U ELEKTRONIČKOM MARKETINGU HOTELA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Berislav Andrlić ; Veleučilište u Požegi

Puni tekst: hrvatski, pdf (257 KB) str. 27-44 preuzimanja: 521* citiraj
APA 6th Edition
Andrlić, B. (2012). PRIMJENA MODELA ZA MJERENJE KVALITETE WEB MJESTA U ELEKTRONIČKOM MARKETINGU HOTELA U REPUBLICI HRVATSKOJ. Poslovna izvrsnost, 6 (2), 27-44. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96815
MLA 8th Edition
Andrlić, Berislav. "PRIMJENA MODELA ZA MJERENJE KVALITETE WEB MJESTA U ELEKTRONIČKOM MARKETINGU HOTELA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Poslovna izvrsnost, vol. 6, br. 2, 2012, str. 27-44. https://hrcak.srce.hr/96815. Citirano 19.07.2018.
Chicago 17th Edition
Andrlić, Berislav. "PRIMJENA MODELA ZA MJERENJE KVALITETE WEB MJESTA U ELEKTRONIČKOM MARKETINGU HOTELA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Poslovna izvrsnost 6, br. 2 (2012): 27-44. https://hrcak.srce.hr/96815
Harvard
Andrlić, B. (2012). 'PRIMJENA MODELA ZA MJERENJE KVALITETE WEB MJESTA U ELEKTRONIČKOM MARKETINGU HOTELA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Poslovna izvrsnost, 6(2), str. 27-44. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96815 (Datum pristupa: 19.07.2018.)
Vancouver
Andrlić B. PRIMJENA MODELA ZA MJERENJE KVALITETE WEB MJESTA U ELEKTRONIČKOM MARKETINGU HOTELA U REPUBLICI HRVATSKOJ. Poslovna izvrsnost [Internet]. 01.12.2012. [pristupljeno 19.07.2018.];6(2):27-44. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96815
IEEE
B. Andrlić, "PRIMJENA MODELA ZA MJERENJE KVALITETE WEB MJESTA U ELEKTRONIČKOM MARKETINGU HOTELA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Poslovna izvrsnost, vol.6, br. 2, str. 27-44, Srpanj 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96815. [Citirano: 19.07.2018.]

Sažetak
Teorijski gledano, internet i web 2.0 tehnologije, kao jedni od najznačajnijih tehnoloških fenomena današnjice, pružaju subjektima hotelijerstva neke potpuno nove konkurentske mogućnosti. Internet pruža podršku cijelom nizu funkcija i procesa u gospodarskom subjektu radi razvoja proizvoda i pružanja kvalitete usluga za turiste. Cilj rada je identifi cirati brojne modele koji s više ili manje uspjeha vrednuju razinu kvalitete usluge na web mjestima hotela. Na osnovi informacija dobivenih metodama analize i sinteze, indukcije i dedukcije te metode anketiranja, dobiveni su kvantitativni rezultati koji pokazuju razinu kvalitete web mjesta na odabranom uzorku hotela. Na osnovi dobivenih rezultata, moguće je kvalitetnije planirati, provoditi i kontrolirati marketinške strategije putem interneta na hrvatskom hotelijerskom tržištu, vrednujući pri tome kvalitetu web mjesta.

Ključne riječi
hotelijerstvo; internet; web 2.0; kvaliteta

Hrčak ID: 96815

URI
https://hrcak.srce.hr/96815

[engleski]

Posjeta: 931 *