hrcak mascot   Srce   HID

Poslovna izvrsnost : znanstveni časopis za promicanje kulture kvalitete i poslovne izvrsnosti, Vol.6 No.2 Prosinac 2012.

Prethodno priopćenje

PRIMJENA MODELA ZA MJERENJE KVALITETE WEB MJESTA U ELEKTRONIČKOM MARKETINGU HOTELA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Berislav Andrlić ; Veleučilište u Požegi

Puni tekst: hrvatski, pdf (257 KB) str. 27-44 preuzimanja: 502* citiraj
APA
Andrlić, B. (2012). PRIMJENA MODELA ZA MJERENJE KVALITETE WEB MJESTA U ELEKTRONIČKOM MARKETINGU HOTELA U REPUBLICI HRVATSKOJ. Poslovna izvrsnost : znanstveni časopis za promicanje kulture kvalitete i poslovne izvrsnosti, 6(2), 27-44. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96815

Sažetak
Teorijski gledano, internet i web 2.0 tehnologije, kao jedni od najznačajnijih tehnoloških fenomena današnjice, pružaju subjektima hotelijerstva neke potpuno nove konkurentske mogućnosti. Internet pruža podršku cijelom nizu funkcija i procesa u gospodarskom subjektu radi razvoja proizvoda i pružanja kvalitete usluga za turiste. Cilj rada je identifi cirati brojne modele koji s više ili manje uspjeha vrednuju razinu kvalitete usluge na web mjestima hotela. Na osnovi informacija dobivenih metodama analize i sinteze, indukcije i dedukcije te metode anketiranja, dobiveni su kvantitativni rezultati koji pokazuju razinu kvalitete web mjesta na odabranom uzorku hotela. Na osnovi dobivenih rezultata, moguće je kvalitetnije planirati, provoditi i kontrolirati marketinške strategije putem interneta na hrvatskom hotelijerskom tržištu, vrednujući pri tome kvalitetu web mjesta.

Ključne riječi
hotelijerstvo; internet; web 2.0; kvaliteta

Hrčak ID: 96815

URI
https://hrcak.srce.hr/96815

[engleski]

Posjeta: 879 *