hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Modeliranje i operativno testiranje modulacije širine impulsa kod vremena ubrizgavanja za motor paljen pomoću svjećice

Ioan Hiticas ; Politehnica University of Timisoara, Pta. Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Romania
Daniel Marin ; Hautes Etudes d’Ingénieur, 13 rue de Toul, F-59046 Lille Cedex, Lille, France
Liviu Mihon ; Politehnica University of Timisoara, Pta. Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Romania

Puni tekst: hrvatski, pdf (809 KB) str. 147-153 preuzimanja: 2.398* citiraj
APA 6th Edition
Hiticas, I., Marin, D. i Mihon, L. (2013). Modeliranje i operativno testiranje modulacije širine impulsa kod vremena ubrizgavanja za motor paljen pomoću svjećice. Tehnički vjesnik, 20 (1), 147-153. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/97492
MLA 8th Edition
Hiticas, Ioan, et al. "Modeliranje i operativno testiranje modulacije širine impulsa kod vremena ubrizgavanja za motor paljen pomoću svjećice." Tehnički vjesnik, vol. 20, br. 1, 2013, str. 147-153. https://hrcak.srce.hr/97492. Citirano 17.07.2019.
Chicago 17th Edition
Hiticas, Ioan, Daniel Marin i Liviu Mihon. "Modeliranje i operativno testiranje modulacije širine impulsa kod vremena ubrizgavanja za motor paljen pomoću svjećice." Tehnički vjesnik 20, br. 1 (2013): 147-153. https://hrcak.srce.hr/97492
Harvard
Hiticas, I., Marin, D., i Mihon, L. (2013). 'Modeliranje i operativno testiranje modulacije širine impulsa kod vremena ubrizgavanja za motor paljen pomoću svjećice', Tehnički vjesnik, 20(1), str. 147-153. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/97492 (Datum pristupa: 17.07.2019.)
Vancouver
Hiticas I, Marin D, Mihon L. Modeliranje i operativno testiranje modulacije širine impulsa kod vremena ubrizgavanja za motor paljen pomoću svjećice. Tehnički vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 17.07.2019.];20(1):147-153. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/97492
IEEE
I. Hiticas, D. Marin i L. Mihon, "Modeliranje i operativno testiranje modulacije širine impulsa kod vremena ubrizgavanja za motor paljen pomoću svjećice", Tehnički vjesnik, vol.20, br. 1, str. 147-153, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/97492. [Citirano: 17.07.2019.]
Puni tekst: engleski, pdf (809 KB) str. 147-153 preuzimanja: 456* citiraj
APA 6th Edition
Hiticas, I., Marin, D. i Mihon, L. (2013). Modelling and operational testing of pulse-width modulation at injection time for a spark-ignition engine. Tehnički vjesnik, 20 (1), 147-153. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/97492
MLA 8th Edition
Hiticas, Ioan, et al. "Modelling and operational testing of pulse-width modulation at injection time for a spark-ignition engine." Tehnički vjesnik, vol. 20, br. 1, 2013, str. 147-153. https://hrcak.srce.hr/97492. Citirano 17.07.2019.
Chicago 17th Edition
Hiticas, Ioan, Daniel Marin i Liviu Mihon. "Modelling and operational testing of pulse-width modulation at injection time for a spark-ignition engine." Tehnički vjesnik 20, br. 1 (2013): 147-153. https://hrcak.srce.hr/97492
Harvard
Hiticas, I., Marin, D., i Mihon, L. (2013). 'Modelling and operational testing of pulse-width modulation at injection time for a spark-ignition engine', Tehnički vjesnik, 20(1), str. 147-153. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/97492 (Datum pristupa: 17.07.2019.)
Vancouver
Hiticas I, Marin D, Mihon L. Modelling and operational testing of pulse-width modulation at injection time for a spark-ignition engine. Tehnički vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 17.07.2019.];20(1):147-153. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/97492
IEEE
I. Hiticas, D. Marin i L. Mihon, "Modelling and operational testing of pulse-width modulation at injection time for a spark-ignition engine", Tehnički vjesnik, vol.20, br. 1, str. 147-153, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/97492. [Citirano: 17.07.2019.]

Sažetak
Danas, kada govorimo o bilo kojem polju moramo uključiti upravljanje računalom. Zbog prednosti njegovog binarnog sustava, ono može upravljati signalima iz uređaja i kontrolirati ih u vrlo kratkom vremenu. U ovom radu smo željeli predstaviti studije i istraživanja tehnologije PWM (Pulse Width Modulation - modulacije širine impulsa). Današnji motori su opskrbljeni s elektronički upravljanim sustavom ubrizgavanja. Tijekom istraživanja uspostavili smo vezu između nekoliko parametara koji su uključeni u povećanje performansi motora. PWM, najčešće korištena tehnika za kontroliranje snage inercijskih električnih uređaja, korištena je za predstavljanje prednosti kontrole vremena ubrizgavanja, s vrlo dobrim rezultatima u sustavu upravljanja motorom. Uzeli smo u obzir neke parametre, kao tlak, napon baterije, lambda signale, količinu goriva i zraka, itd., a sve to u vremenskom razvoju s ECU pomoćnim upravljanjem. Korištenje MATLAB/Simulink softvera uspjeli smo upravljati, počevši od referentnih brzina, položaja regulacije i drugih parametara, potrebnih podataka iz ispitivanog vozila, Dacia Logan 1.4 MPI (pokretanog Renaultom), razvojem vremena ubrizgavanja uporabom modulacije širine impulsa. Stvaranjem PWM signala možemo točno kontrolirati vrijeme ubrizgavanja.

Ključne riječi
digitalna obrada signala; modulacija širine impulsa; osciloskopi; regulacija napona; trenutačno mjerenje

Hrčak ID: 97492

URI
https://hrcak.srce.hr/97492

[engleski]

Posjeta: 3.162 *