Stručni rad
Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado
Krešimir Dabo
; Ansambl narodnih plesova i pjesama Hrvatske Lado
Puni tekst: hrvatski pdf 286 Kb
str. 171-185
preuzimanja: 1.621
citiraj
APA 6th Edition
Dabo, K. (2012). Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado. Etnološka istraživanja, (17), 171-185. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/97811
MLA 8th Edition
Dabo, Krešimir. "Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado." Etnološka istraživanja, vol. , br. 17, 2012, str. 171-185. https://hrcak.srce.hr/97811. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Dabo, Krešimir. "Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado." Etnološka istraživanja , br. 17 (2012): 171-185. https://hrcak.srce.hr/97811
Harvard
Dabo, K. (2012). 'Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado', Etnološka istraživanja, (17), str. 171-185. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/97811 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Dabo K. Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado. Etnološka istraživanja [Internet]. 2012 [pristupljeno 27.12.2024.];(17):171-185. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/97811
IEEE
K. Dabo, "Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado", Etnološka istraživanja, vol., br. 17, str. 171-185, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/97811. [Citirano: 27.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 252 Kb
str. 187-201
preuzimanja: 413
citiraj
APA 6th Edition
Dabo, K. (2012). Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado. Etnološka istraživanja, (17), 171-185. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/97811
MLA 8th Edition
Dabo, Krešimir. "Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado." Etnološka istraživanja, vol. , br. 17, 2012, str. 171-185. https://hrcak.srce.hr/97811. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Dabo, Krešimir. "Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado." Etnološka istraživanja , br. 17 (2012): 171-185. https://hrcak.srce.hr/97811
Harvard
Dabo, K. (2012). 'Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado', Etnološka istraživanja, (17), str. 171-185. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/97811 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Dabo K. Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado. Etnološka istraživanja [Internet]. 2012 [pristupljeno 27.12.2024.];(17):171-185. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/97811
IEEE
K. Dabo, "Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado", Etnološka istraživanja, vol., br. 17, str. 171-185, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/97811. [Citirano: 27.12.2024.]
Sažetak
U današnjem globaliziranom svijetu u kojem se komunikacijski i marketinški
stručnjaci bore za pozornost javnosti, u svijetu opterećenom informacijama do
tolike mjere da se javlja efekt apatije na poruke oglašivača, brendiranje postaje
jednim od ključnih faktora uspjeha tvrtki, proizvoda i usluga, među koje
ubrajamo i kulturne sadržaje. Tema rada vezana je uz važnost implementacije
brendiranja tradicijske umjetnosti kao kulturnog proizvoda na ovome tržištu
na primjeru jedinoga profesionalnog folklornog ansambla u Hrvatskoj.
Ključne riječi
Lado (ansambl) brendiranje; izvedbene umjetnosti; folklor
Hrčak ID:
97811
URI
https://hrcak.srce.hr/97811
Datum izdavanja:
28.12.2012.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 3.610
*