hrcak mascot   Srce   HID

Povijest u nastavi, Vol. III No. 6, 2005.

Izvorni znanstveni članak

Školska povijest kao politička bojišnica: oblikovanje engleskog Nacionalnog kurikuluma za povijest

Snježana Koren

Puni tekst: hrvatski, pdf (382 KB) str. 117-142 preuzimanja: 1.038* citiraj
APA 6th Edition
Koren, S. (2005). Školska povijest kao politička bojišnica: oblikovanje engleskog Nacionalnog kurikuluma za povijest. Povijest u nastavi, III (6), 117-142. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/9959
MLA 8th Edition
Koren, Snježana. "Školska povijest kao politička bojišnica: oblikovanje engleskog Nacionalnog kurikuluma za povijest." Povijest u nastavi, vol. III, br. 6, 2005, str. 117-142. https://hrcak.srce.hr/9959. Citirano 18.02.2019.
Chicago 17th Edition
Koren, Snježana. "Školska povijest kao politička bojišnica: oblikovanje engleskog Nacionalnog kurikuluma za povijest." Povijest u nastavi III, br. 6 (2005): 117-142. https://hrcak.srce.hr/9959
Harvard
Koren, S. (2005). 'Školska povijest kao politička bojišnica: oblikovanje engleskog Nacionalnog kurikuluma za povijest', Povijest u nastavi, III(6), str. 117-142. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/9959 (Datum pristupa: 18.02.2019.)
Vancouver
Koren S. Školska povijest kao politička bojišnica: oblikovanje engleskog Nacionalnog kurikuluma za povijest. Povijest u nastavi [Internet]. 2005 [pristupljeno 18.02.2019.];III(6):117-142. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/9959
IEEE
S. Koren, "Školska povijest kao politička bojišnica: oblikovanje engleskog Nacionalnog kurikuluma za povijest", Povijest u nastavi, vol.III, br. 6, str. 117-142, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/9959. [Citirano: 18.02.2019.]

Sažetak
U prvom dijelu ovog rada autorica daje pregled razvoja nastave povijesti u Engleskoj tijekom 20. stoljeća, s naglaskom na razdoblje oblikovanja nacionalnog kurikuluma krajem osamdesetih i početkom devedesetih godina. U drugom dijelu analizira sadašnji engleski nacionalni kurikulum za povijest. U zaključku se osvrće na neka opća mjesta u razmišljanjima o ulozi nastave povijesti u školskom sustavu i obrazovanju mladih generacija.

Ključne riječi
nacionalni kurikulum; «velika tradicija»; «nova povijest»; Schools Council History Project; pedagoški diskurs; «velika povijesna debata»; diskurs omalovažavanja; Key Stage(s); nastavni ciljevi; očekivana učenička postignuća

Hrčak ID: 9959

URI
https://hrcak.srce.hr/9959

Posjeta: 1.503 *